اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

ملت ایران هیچ گاه نا امید نمی شود/تاکتیک دشمن فشار بر ملت ایران و در نهایت تسلیم است

ملت ایران هیچ گاه نا امید نمی شود/تاکتیک دشمن فشار بر ملت ایران و در نهایت تسلیم است
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه ملت ایران هیچ گاه نا امید نمی شود و مقاومت تر از گذشته هستند، تاکید کردند: تریبون مجلس باید تریبون فریاد رسی مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه ملت ایران هیچ گاه نا امید نمی شود و مقاومت تر از گذشته هستند، تاکید کردند: تریبون مجلس باید تریبون فریاد رسی مردم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

ملت ایران هیچ گاه نا امید نمی شود

, ملت ایران هیچ گاه نا امید نمی شود,

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با بیان اینکه تجسس آدم‌های جست‌وجوگر، جامعه را نا امن کرده و امنیت جامعه را زیر سؤال می‌برد، اظهار کرد: یأس و نا امیدی کار کافران و گمراهان است؛ هر فردی که نا امید باشد طرز برخوردش کافرانه بوده و مأیوس می‌شود.

,

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه ملت ایران هیچ گاه نا امید نمی شود، گفت: دشمنان به دنبال نا امید کردن ملت ایران هستند اما آنها کور خوانده اند زیرا ملت ایران روز به روز امیدوارتر و با نشاط تر بوده و همه دشمنان را مایوس می سازند.

,

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه ملت ایران مقاومت تر از گذشته است، عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با دستان خالی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و در حال حاضر نیز در برابر حرکات ناجوانمردانه دشمنان در عرصه های مختلف ایستادگی و مقاومت می کند.

,

وی با اشاره به اینکه ما فرزندان خرمشهر و دست‌پرورده مکتب امام علی (ع) هستیم که هیچ‌گاه از میدان جنگ فرار نمی کند، تصریح کرد: دیروز تکلیف بود با تفنگ در هشت سال دفاع مقدس برابر دشمن بایستیم و خرمشهر را آزاد کنیم و امروز باید در شرایط اقتصادی کنونی که خرمشهری اقتصادی است این حصر اقتصادی را با مقاومت و ایستادگی خود بشکنیم.

,

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: باید همگی یاری گر خانواده های زندانی باشیم و پیگیر مشکلات خانواده های آنها باشیم.

,

نعیم آبادی خاطر نشان کرد: نام بردن امام علی(ع) خود عبادت بوده و پیامبر اکرم(ص) نیز بر این موضوع تأکید کرده و شب احیا شب گرفتن حاجات، نگاه به گذشته و تصمیم برای آینده است و این شب پر فضیلت مقدرات بر پایه کارهای گذشته تنظیم می‌شود، پس باید به فکر اصلاح رفتار و طلب بخشش از دیگران داشته باشیم.

,

تاکتیک دشمن فشار بر ملت ایران و در نهایت تسلیم است

, تاکتیک دشمن فشار بر ملت ایران و در نهایت تسلیم است,

حجت الاسلام غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از دانشجویان و جوانان انقلابی، اظهار‌ کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب ۴۸ مرتبه به نام جوان در گام دوم انقلاب تاکید دارند، اهمیت جوان نزد ایشان را می رساند.

,

غلامپور به توصیه های رهبر انقلاب به دانشجویان و جوانان اشاره و تصریح کرد: امروز رشد علمی کشور شتابان است و رشد چشمگیری نیز داشته که جوانان می بایست این عقب افتادگی در دوره پهلوی را امروز جبران نمایند.

,

وی، تاکتیک دشمن را فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تاکتیک دشمن فشار بر ملت ایران و در نهایت تسلیم می باشد و کدهایی نیز نفوذی های داخلی به دشمنان می دهند که این خود باعث جسورتر شدن دشمن شده و این درحالی است که ملت با بصیرت رهبر و مقتدای خود را تنها نخواهند گذاشت.

,

تریبون مجلس باید تریبون فریاد رسی مردم باشد

, تریبون مجلس باید تریبون فریاد رسی مردم باشد,

امام جمعه موقت پارسیان، با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، تاکید کرد: کم هزینه ترین مولفه برای رویارویی با دشمنان مقاومت است و خرمشهر نمونه بارز این مقاومت بود.

,

غلامپور در پایان با با انتقاد از جریان سازی برخی از نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید کارنامه خود را درخشان تر کنند و تریبون مجلس نیز باید تریبون فریاد رسی مردم و مظلومان باشد نه اینکه خود را وقف جریان ها و جریان سازی ها نماید.

,

ملت ایران با روحیه جهادی قادر به فتح خرمشهر های فراوان است

, ملت ایران با روحیه جهادی قادر به فتح خرمشهر های فراوان است,

حجت الاسلام معتمدی فر، امام جمعه میناب در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان شب قدر را یکی از شب های بزرگ در تاریخ برشمرد و گفت: درک شب قدر برای آن است که ما به رشد و کمال روحی برسیم تا کشورمان را بسازیم.

,

خطیب جمعه میناب مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت را یکی از معیارهای حکومت امیرالمومنین(ع) برشمرد و گفت: دشمنان در فضای مجازی از جمهوری اسلامی دارند اعتبار زدایی می کنند که بگویند نظام ما مقبول نیست همان کاری که سر حکومت حضرت علی(ع) دردآوردند با جمهوری اسلامی هم همان کار می کنند.

,

معتمدی فر عنوان کرد: ما برجام مشروط؛ برجامی که تمام تحریم های هسته ای و غیر هسته ای در آن واحد بر داشته شود و برجامی که مشروط به نامه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قبول داریم.

,

وی افزود: نظام ما را یک فقیه با روح مهندسی بنام روح الله الخمینی(ره) پایه گذاری کرده و یک نظام بی بدیل در جهان به شمار می رود، انتخابات خوب است اما انتخاباتی که پول های کثیف وارد آن شود به اجرا بر می گردد و به قانون ربطی ندارد.

,

خطیب جمعه میناب با اشاره به سالروز بزرگداشت فتح خرمشهر گفت: این ملت با روحیه جهادی و انقلابی که دارد قادر به فتح خرمشهر های دیگری نیز است و  اگر دشمن  ما را به حریم شکنی و تحریم تهدیدمی کند ریاض تلاوی و حیفا را قتح خواهیم کرد.

,

معتمدی فر خاطر نشان کرد: نماینده ها فاصله شان را با مردم نزدیک کنند نوشتن قانوشان باید مشکلات مردم را رفع گیر کند نه اینکه با نوشتن قانونشان گیر مشکلات زیادتر کند.

,

نتیجه مقاومت پیروزی است

, نتیجه مقاومت پیروزی است,

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به اینکه مذاکره با دشمن معنا ندارد، اظهار کرد: راهی که رفته شده و طرف مقابل جواب خود را پس داده است دیگر معنا ندارد که ملت ایران بخواهد دوباره با دشمن مذاکره کند.

,

امام جمعه رودان با بیان اینکه نتیجه مقاومت و توکل بر خداوند متعال پیروزی است افزود: اگر ما راه مقاومت را پیش بگیریم وتوکل و اعتماد به خدا داشته باشیم مثل هشت سال جنگ تحمیلی می توانیم بر دشمن پیروز شویم.

,

دُری ادامه داد: هر کسی در حیطه کاری خودش اراده و وظیفه اش را انجام دهد بر مشکلات پیروز می شویم و اگر بر توانایی هایی خودمان باور داشته باشیم یقینا کارهای بزرگی را انجام می دهیم و اگر برعکس شد و به دیگران تکیه کردیم شکست می خوریم.

,

وی افزود:در صورتی می توانیم در مقابل دشمن بایستیم که باور کنیم مسیر انقلاب مسیر درست و بحقی است در عالم مانند انقلاب اسلامی پیدا نمی شود.

,

امام جمعه رودان با مقایسه آزادی افراد جامعه در کشور ایران و دیگر کشورهای دنیا تصریح کرد: الآن در فرانسه چگونه مردم را سرکوب می کنند بعضی ها ادعا می کنند در ایران آزادی نیست کجای دنیا پیدا می کنید که دانشجویان به راحتی و آزادانه بخواهند در مقابل رهبرشان بدون ترس و اهمه ای حرف بزنند پس آزادی به چه معناست؟

,

دُری با بیان اینکه هیچ وقت نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم اظهار کرد: کشور ما الآن بجایی رسیده که کشورهای دیگر در موضع تحریم ها از آمریکا تبعیت نمی کنند این نشان از عزت و افتخار ایران اسلامی است و شاهد آن بودیم کهآمریکا مجبور شد در مقابل عراق کوتاه بیاد.

,

وی با اشاره به اهمیت و فایده راهپیمایی های روز قدس ملت ایران افزود: تاثیر 40 سال راهپیمایی روز قدس را الآن شاهد هستیم که  امید را در مردم فلسطین زنده کردیم که اینجوری در مقابل دشمن مقاومت کنند و در 24 ساعت، رژیم صهیونیستی را زمین گیر و مجبور به صلح می کند.

,

خطیب جمعه رودان با اشاره به سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر ادامه داد: مقاومتی که رهبر انقلاب بارها برآن تاکید دارند تعدادی از جوانان رشید و مردان متدین در آن دورانی که بنی صدر هیچ کمکی نمی کند مقاومت و ایستادگی در مقابل لشکر عظیم دشمن می کنند و اجازه پیشروی  را نمی دهند پس وقتی این مقاومت در آزادسازی خرمشهر شکل گرفت و موفق شدیم الآن هم می توانیم بر مشکلات اقتصادی پیروز شویم.

,

وی با اشاره به حمله موشکی عراق به دزفول و جنایت دشمن در این شهر اظهار کرد: اگر ما آن زمان موشک داشتیم دشمن جرات حمله به کشور ما نمی کرد الآن متاسفانه کسانی می گویند که ما باید در خصوص توان موشکی خودمان با دشمن مذاکره کنیم و اگر خدای نکرده کوتاه بیاییم اتفاقاتی همچون جنایت دزفول شکل می گیرد.

,

امام جمعه رودان با اشاره به هفت خرداد روز قانون و آغاز هفته مجلس گفت: وقتی می گویند مجلس در راس امور است پس این امورکجاست از نمایندگان مجلس این دوره گله مندیم که در موضوع گران شدن دلار و به تبع آن گران شدن دیگر اقلام هیچ تحرکی نشان نداند یا حداقل قانونی را تصویب نکردند که با تخلفات مبارزه شود.

,

وی با بیان اینکه مردم به یک امیدی نماینده به مجلس می فرستند که از حق آنان دفاع کند خاطرنشان کرد: ان شاالله شاهد آن باشیم که مردم در انتخاب نماینده دقت و افراد دلسوز و انفلابی را انتخاب کنند که نسبت به گرانی ها و مشکلات مردم جامعه دغدغه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه