اخبار داغ

امام جمعه شهر کنگان:

تفاهم نامه وزارت خانه ها در خصوص بیمارستان کنگان احیاء و اجرا شود

تفاهم نامه وزارت خانه ها در خصوص بیمارستان کنگان احیاء و اجرا شود
حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با انتقاد از از روی زمین ماندن تفاهمنامه های چندین سال گذشته وزارت بهداشت ، نفت و رفاه اجتماعی در خصوص بیمارستان امام (ره) کنگان افزود: حسب گزارش مسئولان مربوطه متاسفانه فقط بخش بسیار اندکی از این تفاهمنامه اجرا و بخش شاید حدود 90 درصدی آن معوق مانده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با انتقاد از از روی زمین ماندن تفاهمنامه های چندین سال گذشته وزارت بهداشت ، نفت و رفاه اجتماعی در خصوص بیمارستان امام (ره) کنگان افزود: حسب گزارش مسئولان مربوطه متاسفانه فقط بخش بسیار اندکی از این تفاهمنامه اجرا و بخش شاید حدود 90 درصدی آن معوق مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

وی بیان کرد: وزارت خانه های مربوطه باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

,

خطیب جمعه با بیان اینکه یکی از بدعتها در کشور امضای تفاهمنامه هایی است که بلاتکلیف رها می شود ، گفت: از مسئولین ذیربط درخواست می کنم این تفاهمنامه را احیاء کنند زیرا این یک بدعت است که تفاهم نامه ای امضا شود و بعد از مدتی به تعهدات آن عمل نشود که این نوعی عدم وفا به عهد و پیمان است.

,

امام جمعه با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی (علیه السلام) و بیان فضایل و مناقب آنحضرت از زبان دوست و دشمن ، بیان داشت: شخصیت والای مولای متقیان امام علی (علیه السلام) تبلوری از توحید، عدالت، شهامت، شجاعت و اخلاق نیکو بوده و آنحضرت بهترین الگو برای تمام مسلمانان جهان است.

,

محمودی با اشاره به بیانات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار سه ساعته با هزاران دانشجو و تاکید بر ضرورت بازخوانی فرمایشات حکیمانه و راهبردی معظم له اظهار داشت: معظم له در نصایح پدرانه خود فرمودند من با بیان نگرانی ها و اشکالها کاملا موافقم و بعد فرمود توجه داشته باشید در بیان تعابیر و انتقادها باید دقت کنید چراکه بی دقتی در بیان علاوه بر مواخذه خدایی ، آثار نامطلوب دیگری خواهد داشت.

,

وی افزود: معظم له در جمع بندی پایانی در خصوص کمبودهای کنونی فرمودند ، در ساختار مشکلی وجود ندارد ، اما کارگزارن ، اشکالها و کوتاهی ، ناتوانی ها و سلایق گوناگونی دارند که نتیجه آن این کمبودها می شود.

,

خطیب جمعه در بخش دیگر به نگرانی نیروهای بومی شاغل در صنعت در خصوص تعدیل آنها توسط شرکت ها اشاره و عنوان کرد: من همین جا از مسئولان مجتمع گاز ، مقامات محلی و مراجع قضایی و شورای تامین درخواست کنم تدبیری بیندیشند تا موقع تحویل پروژه ها به کارفرما ازظرفیت نیروهای بومی نهایت استفاده شود و اجازه ندهد گرهی در کار آنها بوجود آید.

,

محمودی با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و بیان عظمت این شبها گفت: شب قدر یکی از فرصت های مغتنم از عمر آدمی و موسمی برای ارتباط با خدا ، توبه و استغفار است.
وی با گرامیداشت حماسه بزرگ فتح خرمشهر و نکوداشت شهدای عملیات بیت المقدس گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی ملت ایران است و امروز نیز محور مقاومت از خرمشهر الگو می گیرد.

,
,

امام جمعه به بلوف رسانه ای کشور های مرتجع عرب منطقه، موافقت آنان با استقرار آمریکایی ها در خلیج فارس، نشست نظامی در منامه و نشست فوق العاده هفته آینده در مکه و بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره بهترین حامی کشورهای اسلامی در مقابل تجاوزات کفار به آنهاست تاکید کرد: اگر کسی بخواهد تهدید جمهوری اسلامی کند ، ایران اسلامی در آنی او را از هستی ساقط خواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه