اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

درس بزرگ سوم خرداد ایستادگی در برابر نظام سلطه است

درس بزرگ سوم خرداد ایستادگی در برابر نظام سلطه است
امام‌جمعه ایلام، گفت: سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی است، به این معنا که همواره نتیجه پایداری و مقاومت طبق وعده الهی، نصرت و پیروزی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: درس بزرگ سوم خرداد در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، در مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی، بابیان اینکه درس آزادسازی خرمشهر و مقاومت مردم ایران در برابر نظام سلطه، امروز موجب مقاومت مردم مسلمان در برابر استکبار جهانی در منطقه و جهان شده است، افزود: سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی است، به این معنا که همواره نتیجه پایداری و مقاومت طبق وعده الهی، نصرت و پیروزی خواهد بود.

,

امام‌جمعه ایلام، تصریح کرد: ما در 8 سال دفاع مقدس با دست‌خالی و با شعار «الله‌اکبر» توانستیم بر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی که حامی رژیم بعث بودند، پیروز شویم، هدف دشمن از شروع جنگ به بهانه اختلاف مرزی، تجزیه کشور و فروپاشی نظام اسلامی بود که برنامه‌ریزی آن را نظام سلطه به سرکردگی آمریکا انجام داده بود.

,

خطیب نماز جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به ‌روز جهانی قدس و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مسلمان فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، یادآور شد: روز قدس از یادگارهای امام راحل است که ملت ایران در این روز با اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین، مانند گذشته این روز را باشکوه برگزار خواهد کرد.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار، در ادامه بابیان اینکه استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی دچار سردرگمی شده است، افزود: باتدبیر رهبر انقلاب، استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی دچار سردرگمی شده که این امر باعث نفوذ بیشتر ایران در منطقه شده است.

,

وی، بابیان اینکه نقش جوانان در عمر چهل‌ساله بابرکت نظام در عرصه‌های مختلف تأثیرگذار بوده است، گفت: گر جوانان بخواهند نقش‌آفرینی واقعی خود را داشته باشند باید به ابعاد اعتقادی، گرایشی و رفتاری خود توجه داشته باشند چون دشمن زیرکانه جای دوست و دشمن را عوض می‌کند، بنابراین جوانان باید بر اساس تحلیل درست عمل کنند و ایثارگری، صبوری و ساده‌زیستی را تمرین کنند.

,

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه اگر جوانان سه مؤلفه اصلی در بعد اعتقادی، گرایشی و رفتاری را رعایت کنند نقش پیشتازی در نظام اسلامی ایفا خواهند کرد، تصریح کرد: آنچه مقام معظم رهبری برای آباد کردن آینده کشور انتظار دارد امید به جوانان است و این موضوع مهم مسئولیت این قشر را چند برابر خواهد کرد که در دیدار اخیر با دانشجویان بر آن تأکید فرمودند.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با اشاره به نعمت ولایت‌فقیه و نقش رهبری در عبور از بحران‌ها، ابراز کرد: با مواجهه‌ هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه‌ی نقشه‌های دشمنان نقش بر آب‌شده و توان بازدارندگی ایران اسلامی بیشتر شده و انسجام ملی کشور حفظ و تقویت گردیده است.

,

وی، با اشاره به با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت امام علی‌(ع)، گفت: امام علی (ع)، شهید عدالت است و مسلمانان جاهل بی‌بصیرت قاتل او شدند، بنابراین باید حواسمان باشد که در بحث دین‌شناسی از یک منبع درست استفاده کنیم تا به گمراهی کشیده نشویم.

,

امام‌جمعه ایلام، در پایان بابیان اینکه خداوند در شب قدر ما را دعوت کرده تا از رحمت بی‌انتهای او بهره‌مند شویم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عاملی که موفقیت انسان را تضمین می‌کند این است که فضیلت با اهل‌بیت (ع) را بشناسند و به‌وسیله اهل‌بیت (ع) به خدا نزدیک شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه