اخبار داغ

نقش رزمندگان کهگیلویه و بویر احمدی در عملیات بیت المقدس/اینفوگرافی

نقش رزمندگان کهگیلویه و بویر احمدی در عملیات بیت المقدس/اینفوگرافی
مرکز متنای کهگیلویه و بویراحمد با تولید اینفوگرافی به بررسی نقش رزمندگان استان در عملیات منتج به آزادسازی خرمشهر پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عملیات بیت المقدس یکی از بزرگتربن و استراتژیک ترین عملیات های 8 سال دفاع مقدس است که طی چند مرحله مختلف و به مدت 25 روز صورت گرفت و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  عملیات بیت المقدس یکی از بزرگتربن و استراتژیک ترین عملیات های 8 سال دفاع مقدس است که طی چند مرحله مختلف و به مدت 25 روز صورت گرفت و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.,

 

,

رزمندگان استان کهگیلویه و بویر احمددر عملیات آزاد سازی خرمشهر با ادغام در لشکر 88 خراسان و 4 قرارگاه فتح، نصر، قدس و فجر تحت قرارگاه کربلا فعالیت میکردند. که در این عملیات گردان امام هادی (علیه السلام ) به فرماندهی سردار شهید جاوید الاثر عبد الله نجفی، گردان امام علی (علیه السلام) و گردان پشتیبان در مرحله سوم عملیات بیت المقدس حضور فعال داشتند که در این عملیات 48 شهید سرافراز به اسلام تقدیم کرد.

, رزمندگان استان کهگیلویه و بویر احمددر عملیات آزاد سازی خرمشهر با ادغام در لشکر 88 خراسان و 4 قرارگاه فتح، نصر، قدس و فجر تحت قرارگاه کربلا فعالیت میکردند. که در این عملیات گردان امام هادی (علیه السلام ) به فرماندهی سردار شهید جاوید الاثر عبد الله نجفی، گردان امام علی (علیه السلام) و گردان پشتیبان در مرحله سوم عملیات بیت المقدس حضور فعال داشتند که در این عملیات 48 شهید سرافراز به اسلام تقدیم کرد.,

 

,

مرکز متنای کهگیلویه و بویراحمد با تولید اینفوگرافی زیر به بررسی نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات منتج به آزادسازی خرمشهر پرداخته است.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه