اخبار داغ

اعطای درجه سرتیپ تمامی به شهید جواد هرمز پور/همسر شهید: وقتی به شهادت رسید متوجه شدیم سردار است+تصاویر

اعطای درجه سرتیپ تمامی به شهید جواد هرمز پور/همسر شهید: وقتی به شهادت رسید متوجه شدیم سردار است+تصاویر
طی حکمی از سوی سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، سردار شهید جواد هرمزپور به درجه سرتیپ تمامی نائل آمد و ترفیع درجه این شهید والامقام به خانواده و همسر مکرم شهید اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو  ظهر امروز و بعد از اتمام خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج طی حکمی از سوی سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، سردار شهید جواد هرمزپور به درجه سرتیپ تمامی نائل آمد و ترفیع درجه این شهید والامقام به خانواده و همسر مکرم شهید اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو ,

 

,

سردار شهید جواد  هرمز پور در تاریخ 4 خرداد ماه سال 32  در خانواده ای محروم برخاسته از روستایی محروم در میان روستاهای شهرستان بویراحمد به نام کالوس دیده به جهان گشود و  در تاریخ 27 شهریور ماه سال 62 در زبیدات عراق هنگامی که سمت فرماندهی عملیات تیپ فاطمه زهرا (س)را به عهده داشت به شهادت رسید.

,

 

,

شهید هرمز پور دو فرزند دارد یک پسر و یک دختر به نام های مهدی و مرضیه که  اکنون پسر شهید هرمزپور فوق تخصص اعصاب و روان است.

,

, ,

همسر شهید هرمز پور در گفتگوی اختصاصی با ایل بانو  گفت: شهید خیلی کم در خانه بود و همیشه در جبهه حضور داشت در آن زمان  پسرم یک سال و چهار ماه  و دخترم 6 ماه داشت که به شهادت رسیدند.

, ایل بانو  ,

 

,

بدری صالحی گفت: شهید همیشه در آرزوی شهادت بودند و می دیدم که در نماز های شب چگونه گریه می کند  و همیشه در صحبت هایش می گفت که دوست دارم اولین شهید روستای کالوس باشم که اینگونه نیز شد و وی اولین شهید روستای کالوس است.

,

, ,

وی افزود: هم اکنون دختر و پسرم هر دو ازدواج کردند که پسرم  با دختر یک شهید و دخترم نیز با برادر یکی از شهدای استان ازدواج کرده است، شهید هرمز پور همیشه می گفت که فرزندانم باید زندگی ساده داشته باشند که هم اکنون زندگی هر دو فرزندم ساده و به دور از تجملات است.

,

 

,

همسر شهید هرمز پور گفت: هر دو فرزندم وقتی به دنیا آمدند پدرشان در جبهه بود و آخرین باری که شهید به خانه آمد به او گفتم  چند روز دیگر مرخصی داری چرا نمی مانی  شما که اینقدر تلاش می کنی و زحمت می کشید چه پست و جایگاهی دارید چرا اینقدر فعالیت می کنی، گفت من سرباز و خدمت گذار این کشور هستم.

,

 

, ,

وی ادامه داد: وقتی که شهید شدند و در گلزار شهدای یاسوج تدفین شدند به روستای کالوس رفتیم و دیدم که عکس شهید  بر دیوارها نصب شده و نوشته سردار شهید جواد هرمز پور فرمانده تیپ  فاطمه زهرا (س)، آن زمان بود که ما متوجه شدیم ایشان چه سمت و پستی دارند.

,

 

,

صالحی گفت: شهید همیشه دوست داشت که گمنام باشد،  حضور شهید را در زندگی ام همیشه احساس می کنم در همه کارهایم وجود شهید را می بینم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه