اخبار داغ

مراسم احیاء شب های قدر در کهگیلویه و بویراحمد کجا برویم؟+جزئیات

مراسم احیاء شب های قدر در کهگیلویه و بویراحمد کجا برویم؟+جزئیات
مراسم احیاءشب های قدر به صورت ویژه در 18 بقاع متبرکه استان در شب های 19 و21 و23 رمضان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص مکان های برگزاری مراسم احیاءشب های قدر بیان کرد: مراسم احیاءشب های قدر به صورت ویژه در 18 بقاع متبرکه استان در شب های 19 و21 و23 برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, در گفتگو با, صبح زاگرس, ,

 

,

حجت الاسلام مومنی شاد اظهار کرد: مهمان ویژه مادر ماه مبارک رمضان  حجت الاسلام مصطفی ابراهیمی است که از آغاز ماه مبارک رمضان در استان حضور یافته اند و در همه مساجد شهر حضور یافته و به تفسیر قرآن می پردازند وی مفسر اعزامی از جامعه مدرسین قم است، برنامه ویژه این مفسر در امام زاده عبدالله شهر یاسوج در شب 21 و در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج در شب های 19 و23 ماه مبارک رمضان است.

,

 

,

وی افزود: برنامه احیاءدر بقاع متبرکه استان به این شرح است: در شهرستان بویراحمد بقاع متبرکه امام زاده عبدالله و امامزاده مختار و مسجد امام حسین (ع) ودر مارگون نیز بقعه متبرکه امامزاده بی بی خاتونین و امام زاده میر احمد سروک مراسم احیاءبرگزار می شود، در شهرستان چرام در بقعه متبرکه بی بی رشیده و امام زاده علی(ع) در شهرستان بهمئی نیز در امامزاده ابراهیم و اسدالله و همچنین امام زاده سید جمال الدین برگزار می شود.

,

 

,

معاونت فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مراسم احیاء شب های قدردر شهرستان گچساران به صورت ویژه در امامزاده جعفر(ع)برگزارمی شود، این مراسم در کهگیلویه در بقاع متبرکه امام زاده آقا میر و میر سالار و یوسف سوق و همچنین امامزاده امیر صفدر در روستای طولیان برگزار می شود.

,

 

,

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد بیان کرد: در شهرستان دنا نیز این مراسم معنوی در بقعه متبرکه امامزاده سید محمد سی سخت و امامزاده ابراهیم عسکر(ع) دنا و در شهرستان باشت نیز این مراسم در بقعه متبرکه امامزاده سید محمد(ع) سراب ننیز برگزار می شود.

,

 

,

وی در پایان افزود: مراسم شب های قدر به صورت ویژه با سخنرانی مبلغین اعزامی در بقاع متبرکه انجام می شود و سپس اعمالی مانند خواندن دعای جوشن کبیر و مناجات خاص هر شب قرائت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه