اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام و اتمام ساخت بیمارستان بهمئی و لنده در آذر ماه

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام و اتمام ساخت بیمارستان بهمئی و لنده در آذر ماه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی: عملیات ساخت بیمارستان های بهمئی و لنده در آذر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و عملیات اجرایی بیمارستان چرام بزودی آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ در طی روزهای دیداری از سوی  نماینده کهگیلویه بزرگ  با ریاست علوم پزشکی استان صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

 

,

در این دیدار هاشمی پور  ضمن تبریک انتصاب پرویز یزدانپناه به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی استان، عنوان کرد: با توجه به تجربه و توانایی دکتر یزدان پناه در حوزه بهداشت و درمان برای وی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جهت محرومیت زدایی از مناطق کم تر برخوردار استان با ایجاد توازن در تخصیص منابع و امکانات زمینه بهره مندی همه مردم از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب را فراهم کنند.

,

 

,
 
,
وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و همکاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان عملیات اجرایی بیمارستان چرام بزودی آغاز می شود. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
نماینده کهگیلویه بزرگ در این دیدار محوطه سازی و تامین تجهیزات ببمارستان های لنده و بهمئی را ضروری دانست و افزود: همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی استان جهت تامین تجهیزات و محوطه سازی انجام خواهم شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
یزدان پناه ضمن قدردانی از تلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: عملیات ساخت بیمارستان های بهمئی و لنده در آذر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و عملیات اجرایی بیمارستان چرام بزودی آغاز خواهد شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه