اخبار داغ

جانشین سپاه فتح استان در جمع کارکنان کمیته امداد استان:

جنگ تمام عیار اول انقلاب مبارزه با فقر بود/دشمن دست از پا خطا کند ناو جنگی شان را سیبل قرار می دهیم+تصاویر

جنگ تمام عیار اول انقلاب مبارزه با فقر بود/دشمن دست از پا خطا کند ناو جنگی شان را سیبل قرار می دهیم+تصاویر
سرهنگ انصاری: دشمن می داند اگر در جنگ سخت بخواهد دست از پا خطا کند طومارش پیچیده خواهد شد مگر فکر می کنید این ناو امریکایی که وارد خلیج فارس شده قصد جنگ دارد؟ خیر هرگز اینگونه نیست مگر کسی می آید ناو جنگی به آن بزرگی را دو دستی تقدیم دشمنش کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس جانشین سپاه فتح استان در دیدار با کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر یاسوج گفت: وقتی در عملیات رمضان به میدان اولیه شهر بصره دسترسی پیدا کردیم منافقان به حزب بعث کمک کردند و مقابل این جبهه ای که سپاه و بسیج باز کرده بود ایستاده بودند تا اینکه دوباره برگشتیم و عملیات کربلای چهار و  پنج و والفجر 8 شکل گرفت و مقداری از خاک شغال شده آزاد شد و فاو را گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

سرهنگ جهانگیر انصاری بیان کرد: رژیم بعثی پشتیبانی قوی و  ماشین های  جنگی قوی داشت، واقعا عراق کشور ضعیفی نبود، اگر در جنگ با داعش می بینیم که جبهه مقاومت در عراق و سوریه پیروز شد، اگر تجربه هشت ساله دفاع مقدس در جبهه مقاومت نبود چنین پیروزی  محقق نمی شد و جبهه کفر شکست را متحمل نمی شد بیش از 80 کشور دنیا در جنگ با جبهه مقاومت آنها را پشتیبانی می کرد.

,

 

,

جانشین سپاه فتح استان تصریح کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بیش از 46 کشور دنیا رژیم بعثی را پشتیبانی می کردند اما در جنگ  جبهه مقاوت بیش از 80 کشور دنیا حضور داشتند؛ اکنون مقایسه کنید کشوری که با قدرت جنگی و ماشین های جنگی به روز در مقابل جبهه مقاومت  شکست خوردند و این شکست  را پذیرفتند.

,

 

,

, ,

سرهنگ انصاری عنوان کرد: از آن تجربه هایی که در هشت سال دفاع مقدس حاصل شد در جبهه مقاومت استفاده شد و یک ارتش انقلابی شکل گرفت، این ارتش انقلابی  زینبیون و فاطمیون  از افغانستان و پاکستان ، حزب الله لبنان، الحوثی ها و حشد الشعبی، بسیج مردمی سوریه و خود فرماندهان عالی رتبه ما به عنوان مستشاران جنگ و مدافعان حرم یک ارتش انقلابی را تشکیل دادند.

,

 

,

وی ادامه داد: به وضوح می بینید هر معبری که آمریکایی ها می خواهند باز کنند، ایرانی ها مقابل آنها  هستند، از هیچ فشار و سلاحی دریغ نکردند اما با کمک خدا شکست را پذیرفتند این تجربه ای بود که از هشت سال دفاع مقدس در جبهه مقاومت از آن  استفاده شد، وقتی تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی را مشاهده  می کنیم متوجه می شویم که امام چه انسانی بودند و مقام معظم رهبری چه شخصی هستند.

,

 

,

جانشین سپاه فتح استان تصریح کرد: رهبر انقلاب گفتمان خودشان را  در بیانیه گام دوم انقلاب تدوین کردند ما وارد دهه پنجم انقلاب شدیم، این بیانیه مثل یک قطب نما گرا می دهد که روی  این گرا حرکت کنیم و شاخص ها نیز مشخص است.

,

 

,

انصاری تصریح کرد: باید به خود ببالیم و افتخار کنیم چنین رهبری را داریم، کمیته امداد نیز با دستور  امام خمینی (ره) تاسیس شد، وقتی انقلاب شکل گرفت جنگ تمام اعیار با فقر و محرومیت بود ما در چند عرصه جنگیدیم همین بحث مبارزه با محرومیت زدایی و فقر خودش یک جنگ تمام عیار اقتصادی بود، ما اول در جبهه اقتصادی جنگیدیم بعد وارد جنگ سخت شدیم و بعد جنگ فرهنگی و نرم و باز جنگ اقتصادی را آوردند.

,

وی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا خودش می گوید ما جنگ سخت  با ایران نداریم؛ آمریکا کشور ضعیفی نیست بلکه قدرت مند ترین کشور دنیاست اما در تفکر و اندیشه و اراده ضعیف هستند و در سلاح و نیرو و ماشین جنگی یک کشور ابر قدرت است، ما تنها کشوری هستیم که مقابل این قدرت جهانی ایستاده ایم  و تنها کشوری هستیم که امریکا را با هم پیمانانش  پای میز مذاکره نشاندیم .

,

 

,

سرهنگ انصاری گفت: همه ما وظیفه داریم روشنگری کنیم، همه ما در قبال این نظام مسئولیت های بزرگی داریم؛ اکنون دشمن آمده  و این تفکر و اندیشه ای که در هشت سال دفاع مقدس و در جبهه مقاومت پیروز شدیم را هدف قرار داده اند، در فضای مجازی ببینید چه چیزهایی وجود دارد؛ نا جوانمردانه به جان ملت ما افتاده اند مقام معظم رهبری خطاب به جوانان در  سالروز  عملیات بیت المقدس در سال 95 فرمودند خرمشهر ها در پیش است.

,

وی با بیان اینه ما در جنگ سخت و فضای حقیقی خرمشهر را فتح کردیم گفت: در فضای مجازی و در جنگی که نبرد تفکر و اندیشه است قرار داریم که خوراک آن علم است که جنگ دشواری است، در جنگ سخت خاکریز دشمن و ماشین های جنگی مشخص بودند اما در جنگ نرم و فضای مجازی اینگونه نیست.

,

 

,

انصاری بیان کرد: جوانی که در دور ترین نقطه استان است در این فضا حرکت می کند و خط مقدم ما اینجا است اما در جنگ سخت خط مقدم ما از اروند  به مدیترانه  تغییر یافت، ما همه خاکریزهای آمریکا مانند عراق و سوریه  و لبنان را یکی پس از دیگری فتح کردیم،هیچ گاه پیش نیامده است رژیم جعلی صهیونیستی دیواری با ارتفاع 7 متر و قطر یک و نیم  متر دور خودش بکشد؛ این از ترس چه کسی  است؟

,
, ,

وی ادامه داد:  دشمن می داند اگر در جنگ سخت بخواهد دست از پا خطا کند طومارش پیچیده خواهد شد مگر فکر می کنید این ناو امریکایی که وارد خلیج فارس شده قصد جنگ دارد؟ خیر هرگز اینگونه نیست مگر کسی می آید ناو جنگی به آن  بزرگی را دو دستی تقدیم دشمنش کند.

,

 

,

انصاری تصریح کرد:  170 پایگاه نظامی امریکا در تیرس موشک های ما است اگر دست از پا خطا کند می داند که آن ناو سیبل خوبی است ما از آن به عنوان یک سیبل استفاده می کنیم، دشمن یک جنگ روانی راه انداخت.

,
 
,
 
,

جاشنین سپاه فتح گفت: مقصر نیز خودمان هستیم نتوانستیم خوب عمل و مدیریت کنیم همین جناح بازی ها برای کشور ما فقط ضرر بود، وقتی سپاه پاسداران را به عنوان گروه تروریستی خواندند ملت ما  هشتاد میلیون سپاهی شدند و موضع گرفتند، هر جا وحدت داشتیم و با هم بودیم پیروز هستیم اما هر جا دشمن اختلف درست کرد و جناحی و چپ و راستی وارد میدان شدیم به ما ضربه زد؛  ما باید انقلابی عمل کنیم نگاه ما به کلام رهبری باشد، باید انقلابی عمل کنیم و شاخص هایی که مقام معظم رهبری در گام دوم  بیان کردند را ملاک قرار دهیم، دشمن برای این تفکر و اندیشه ما یک اتاق  فکر تشکیل  داد که این تفکر و اندیشه ای که یک جوان 13 ساله مواد انفجاری به کمر می بندد و ماشین جنگی را منفجر می کند را هدف قرار داده اند ، سلاح ایرانی ها این تفکر و اندیشه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه