اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

مسئولیت نماینده مجلس خدمات شهری نیست/ در شرایط سخت معیشتی، نیازمندان را بیش از پیش دریابیم

مسئولیت نماینده مجلس خدمات شهری نیست/ در شرایط سخت معیشتی، نیازمندان را بیش از پیش دریابیم
امام جمعه موقت سمنان با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس گفت: مسئولیت نماینده خدمات شهری نیست، بلکه وضع قوانینی است که جلوی گرانی، اختلاس و سوءاستفاده‌ها گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام غلامحسن مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: رزمندگان اسلام با اتکای به نیروی الهی رژیم بعث عراق را از خرمشهر بیرون راندند. امروز هم اگر به جای اتکا و اعتماد به دشمن به خداوند اعتماد شود، مانند خرمشهر، باز هم به فتح و پیروزی خواهیم رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مهدوی نژاد با تاکید بر توجه بیشتر به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: در شرایط سخت معیشتی، برخی هموطنان توان تهیه سفره افطار ساده را هم ندارند و کمک به نیازمندان در این ایام ضروری تر از هر زمان دیگری است.

,

وی حفظ حرمت ماه رمضان را ضروری دانست و افزود: با انجام اعمال عبادی و حضور در مساجد و محافل، امر به معروف و نهی از منکر، حفظ عفاف و حجاب حرمت این ماه را حفظ کنیم و از برکات این ایام نهایت بهره را ببریم.

,

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه در موضوع عفاف و حجاب همه مردم وظیفه دارند اظهار کرد:  امر به معروف و نهی از منکر به روشی درست و دوستانه تاثیر فراوانی دارد. برخی خانواده‌های متدین را می بینیم که فرزندانشان رعایت نمی‌کنند، در اینجا موضوع تربیت خانواده نقش اساسی داشته و همچنین سازمان ها، ادارات و نهادها نیز براساس قانون وظایفی دارند.

,

مهدوی نژاد با تاکید بر اینکه همه منکرات منحصر در عفاف و حجاب نیست گفت: سردواندن در ادارات، اختلاس، سوءاستفاده از امکانات نیز باید نهی شوند البته این به معنی بی اهمیت بودن موضوع عفاف و حجاب نیست.

,

وی با اشاره به بیانات رهبری و تاکید ایشان بر جنگ اراده ها تصریح کرد: رهبری فرمودند امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست. دستانی سعی دارند اراده مردم را از دفاع از انقلاب اسلامی سست کنند اما حضور مردم در صحنه باعث ناامیدی و ناکامی دشمن می‌شود.

,

امام جمعه موقت سمنان با یاداوری تجربه مذاکره هسته ای و بدعهدی دشمنان خاطرنشان کرد: امروز مجددا برخی شعار مذاکره سر می‌دهد. سابقا بر سر مسئله هسته‌ای بهانه‌هایی آوردند و امکانات مارا بردند. سپس دیوانه‌ای پیدا شد و زیر تعهداتش زد. امروز دوباره بر سر موشکی به مذاکره دعوت می‌کند اما رهبری اتمام حجت کردند و مذاکره را سم کشنده عنوان کردند.

,

مهدوی نژاد مذاکره بر سر توان دفاعی کشور را غیرقابل قبول عنوان کرد و افزود: اگر در زمان دفاع مقدس موشک داشتیم و هجوم موشکی صدام را با موشک پاسخ می گفتیم آن‌همه جنایت اتفاق می افتاد؟ لذا با وجود خطرات و تهدیدهای کنونیف صنایع و قدرت دفاعی جای مذاکره ندارد.

,

وی با اشاره به هفته مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل (ره)  فرمودند مجلس در راس امور است. مجلس دهم سومین سال را پشت سر می‌گذارد کارنامه خودرا به دقت بررسی کند.

,

امام جمعه موقت سمنان در ادامه اضافه کرد: آیا این مجلس که درراس امور است فقط باید تذکر بدهد و حرف بزند؟ مجلس قانون تصویب می‌کند و قوه مجریه حق تخلف ندارد و بر اجرای آن نظارت می‌کند و اگر تخلفی محرز شد مچ متخلف را می‌گیرد نه اینکه کسی را به دلیل سوء استفاده از جایی عزل و در جای دیگری نصب شود.

,

مهدوی نژاد با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان مجلس گفت: مسئولیت نماینده خدمات شهری نیست، بلکه وضع قوانینی است که جلوی گرانی، اختلاس و سوءاستفاده‌ها گرفته شود. 

,

وی همچنین تصریح کرد: مجلس در برابر گرانی‌ها نباید بی‌تفاوت باشد. امروز مشکل مسکن و گرانی‌ها بیداد می‌کند و مجلس در اصلاح این وضعیت باید تلاش کند. نمایندگان باید با تصویب قوانین کارامد دست‌های سوءاستفاده کنندگان را قطع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه