اخبار داغ

شروع به‌کار مدارس در روزهای ۴ و ۸ خرداد با ۲ ساعت تأخیر

شروع به‌کار مدارس در روزهای ۴ و ۸ خرداد با ۲ ساعت تأخیر
اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در روزهای ۴ و ۸ خرداد، فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرار بود ادارات‌کل آموزش و پرورش در خصوص امتحانات با توجه به روزهای چهارم و هشتم خرداد امسال که ایام بعد از شبهای قدر است، تصمیم‌گیری کنند اما این تصمیم گیری در تمام استان‌ها یکسان نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی مدارس به دانش‌آموزان اعلام کردند که امتحان برگزار می‌کنند و این موضوع باعث گلایه برخی خانواده‌ها شده بود اما امروز وزارت آموزش و پرورش به تمام استان‌ها اعلام کرد که در روز چهارم و هشتم خرداد نباید هیچ امتحانی برگزار شود.

,

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد: در روزهای چهارم و هشتم خرداد امسال، شروع به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش طبق قانون با ۲ ساعت تأخیر است.

,

همچنین با توجه به پیش‌بینی به عمل آمده در آیین‌نامه امتحانات مدارس شهر تهران و اعلام قبلی در بخشنامه امتحانات، بر اساس تبصره بند ۸۷ امتحانات و به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان از فیوضات لیالی قدر، امتحانات داخلی دانش‌آموزان در ۴و ۸ خرداد برگزار نخواهد شد.

,

, ,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه