اخبار داغ

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

40 درصد از کارخانجات شهرک صنعتی لرستان تعطیل است/ضعف زیرساخت‌های حمل‌ونقلی

40 درصد از کارخانجات شهرک صنعتی لرستان تعطیل است/ضعف زیرساخت‌های حمل‌ونقلی
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 40 درصد از کارخانجات واقع در شهرک‌های صنعتی لرستان تعطیل است گفت: لرستان با ضعف زیرساخت‌های حمل‌ونقلی مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با سفیر افلاک، بابیان اینکه حدود 40 درصد از کارخانجات واقع در شهرک‌های صنعتی لرستان تعطیل است اظهار داشت: اگر تسهیلات و اعلام موافقت اصولی می‌دهیم باید به اهلش بدهیم ولی برخی تسهیلات می‌گیرند و در نقطه دیگری  که توانمند است می‌برند و اتفاقی برای صنعت ما نمی‌افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: حمل‌ونقل نیز یکی از امکانات زیرساختی در رابطه با تولید است، این را باید از قبل فراهم می‌کردیم که نکردیم مثل راه‌آهن که باید حتماً انجام می‌شد چون کمک بسیار زیادی به ورود مواد اولیه و خروج کالا می‌کند و قیمت تمام‌شده را پایین می‌برد تا به بازارهای دوردست برساند اما این امکان را هم نداریم.

,

 

,

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی به ناتوانی تولیدکنندگان در بازاریابی اشاره و تصریح کرد: بسیاری از تولیدکنندگان در استان در دست‌یابی به بازارها جهانی و داخلی بسیار ضعیف هستند درصورتی‌که الآن بازاریابی در دنیا به کمک تولیدکننده می‌آید مثلاً در چین و خیلی از کشورها خود دولت بازاریابی می‌کند و کالا را انتقال می‌دهد و در انتقال حتی یارانه هم می‌دهد به خاطر اینکه تولیدش در کشور بتواند رقابت کند.

,

 

,

وی گفت: در لرستان زیرساخت‌هایی مانند راه‌آهن نداریم، بازار مصرف مثل جاهای دیگر نیست و در این حال باید شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه‌گذار وارد عمل شود و جز اینکه باید امتیاز دهیم راه دیگری نداریم.

,

 

,

ملکشاهی راد اظهار داشت: معافیت مالیاتی می‌تواند یکی از این امتیازات باشد؛ اگر معافیت مالیاتی را گسترش دهیم یک انگیزه‌ای خواهد شد برای کسانی که در لرستان سرمایه‌گذاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه