اخبار داغ

استاندار زنجان:

پایین‎بودن شاخص های فرهنگی زنجان را قبول دارم/ هفته فرهنگی در همه شهرستان‎های استان برگزار می‎شود

پایین‎بودن شاخص های فرهنگی زنجان را قبول دارم/ هفته فرهنگی در همه شهرستان‎های استان برگزار می‎شود
استاندار زنجان گفت: پایین بودن برخی شاخص های فرهنگی در استان زنجان را قبول دارم اما حرکت هایی نویی برای ارتقای این شاخص ها آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله حقیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: در زمینه تقویت برنامه های فرهنگی و هنری استان زنجان  چندین کار در حال انجام است و به نظرم با اجرای این برنامه ها حرکت های مطلوبی در این حوزه ایجاد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به پایین بودن برخی شاخص های فرهنگی در استان زنجان، بیان داشت: تلاش کردیم برای بهبود شرایط فرهنگی و هنری استان،موازی کاری ها حذف شود.

,

این مقام عالی استان زنجان با بیان اینکه وظایف عملیاتی دستگاه های فرهنگی استان زنجان صورت جلسه شده و قرار است در قالب برنامه های پیش بینی شده اقدامات انجام شود، بیان داشت: هفته فرهنگی در همه شهرستان های استان به منظور ایجاد نشاط و پویایی و رفع نواقص پس از ماه رمضان برگزار می شود.

,

استاندار زنجان یکی از برنامه های حوزه جوانان را برگزاری انتخابات مشاوران جوان استاندار عنوان کرد و گفت: برای احترام به هویت جوانان این انتخابات برگزار شد.

,

حقیقی با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان زنجان، گفت: برخی پروژه های ورزشی استان چندین پیمانکار عوض کرده و هنوز هم در نقطه اول قرار دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: پروژه های ورزشی استان ساماندهی شده و یک درصد اعتبار ادارات به ورزش نیز که از سال 80 اخذ نشده بود، از سال گذشته برای به کارگیری در حوزه ورزش گرفته شده است.

,

این مسئول با اشاره به کمک های استان به هئیت های ورزشی،گفت: تلاش می شود فاز اول ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان افتتاح شود.

,

استاندار زنجان از تشکیل ستاد صیانت خانواده در زنجان خبرداد و گفت: موضوع آموزش های قبل از ازدواج نیز در استان گسترش یافته است.

,

حقیقی پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه های استان عنوان کرد و بیان داشت: همه تلاش استان کاهش آمار اعتیاد محسوب می شود.

,

وی با بیان اینکه در موضوع گردشگری نیز کارهای اساسی انجام نداده ایم و باید بهتر کار کنیم،افزود: حرکت های نویی در حوزه فرهنگ و هنر به منظور بهبود شاخص ها انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه