اخبار داغ

طرح جمع‌آوری دستفروشان از 11 خردادماه در نهاوند به اجرا در می آید/ بازار روز مکان جدید استقراردستفروشان

طرح جمع‌آوری دستفروشان از 11 خردادماه در نهاوند به اجرا در می آید/ بازار روز مکان جدید استقراردستفروشان
شهردار نهاوند گفت: از ۱۱ خرداد طرح ساماندهی و جمع اوری دستفروشان در سطح شهر نهاوند اجرا میشود و مکان بازار روز این شهر برای استقرار دستفروشان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از نافع، محمد حسین پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان از سطح شهرخبر داد و گفت: در راستای اجرای تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها و  به منظور رفاه حال شهروندان و ساماندهی دستفروشان ازمورخ 11 خرداد ماه طرح جمع آوری و رفع سد معبر در سطح شهر اجرا می شود و دستفروشان بایستی در مکان جدید بازار روز واقع در پشت مصلی مستقر شوند.

 وی مبلغ اجاره را به منظور حمایت از این قشر روزانه 5000 تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اعتراض‌های کسبه و مردم که ناشی از نارضایتی سد معبر پیاده رو و مسدود شدن محل تردد عابران است و با توجه به تأثیرگذاری نامطلوب بر انضباط شهری و اجتماعی، از ۱۱ خرداد طرح با هماهنگی و همکاری دستگاههای ذی ربط به اجرا درخواهد آمد.

 حسین پور با بیان اینکه مدیریت شهری در راستای رسیدگی و تحقق مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شاهد رضایتمندی شهروندان، کسبه و حتی دستفروشان خواهیم بود.

وی بر استمرار این طرح و همکاری بساط گستران با ماموران رفع سد معبر تا رسیدن به نقطه مطلوب تاکید کرد و افزود:شهرداری بدون هیچگونه تبعیض و در راستای قانون با برهم زنندگان نظم شهری برخورد می کنند.

شهردار نهاوند خواستار همکاری و حمایت شهروندان در راستای اجرای موفق طرح مذکور شد و گفت: امیدواریم شهروندان با حمایت و خرید از بازار روز سبب رونق این بازار شوند.

وی گفت: متقاضیان جهت اجاره غرفه میتوانند به مدیریت بازار روز مراجعه نمایند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه