اخبار داغ

پشت پرده بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی چیست؟ / این همه هیاهو برای 50 هزار فرانک!

پشت پرده بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی چیست؟ / این همه هیاهو برای 50 هزار فرانک!
فدراسیون کشتی مبلغ ده هزار فرانک را همزمان با رقابت های آسیایی چین به اتحادیه پرداخت کرده است و مقرر شده مابقی مبلغ طی مسابقات جهانی و قاره ای به اتحادیه پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 110 هزار فرانک از ۲۷۰ هزار فرانک مورد بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی مربوط به میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ میلادی است که قرار است آذرماه سال ۹۸ در ایران برگزار شود. در صورتی که شرایط اقتصادی کشور اجازه نمی دهد می توان از این میزبانی انصراف داد تا بخش قابل توجهی از این بدهی کم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از طرف دیگر چیزی حدود ۸۰ هزار فرانک نیز مربوط به چهار مورد دوپینگ کشتی گیران است که طبق عرف این مبلغ باید توسط فرد خاطی پرداخت گردد.
,
 
,
به این ترتیب بدهی مشخص فدراسیون به اتحادیه ۸۰ هزار فرانک می باشد که ۳۰ هزار فرانک آن مربوط به پرداخت حق عضویت کشتی گیران، داوران و مربیان از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی(بهمن ماه سال ۹۷) به اتحادیه پرداخت  شده است که با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و فدراسیون،  در دوران سرپرستی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید در این زمینه کمک کنند. که البته فدراسیون کشتی مبلغ ده هزار فرانک را همزمان با رقابت های آسیایی چین به اتحادیه پرداخت کرده است و مقرر شده مابقی مبلغ طی مسابقات جهانی و قاره ای به اتحادیه پرداخت شود.
,
 
,
در این میان تنها مبلغ بدهی معوق که آنهم مربوط به دوران مدیریتی فدراسیون در چندین سال گذشته است مبلغ ۵۰ هزار فرانک است که فدراسیون بدلیل مسایل تحریم و عدم امکان مبادله پول و از سوی دیگر مشکلات مالی نتوانسته پرداخت کند و قرار است طبق موافقت اتحادیه به آن ها پرداخت شود و کل مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان می باشد که رقم بالایی نیست و می توان با کمک مراجع دولتی اسپانسرهای آنها به تناوب آنرا پرداخت کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه