اخبار داغ

حمایت از سران فتنه در حضور متولیان انتخابات البرز!/ حزبی که در سکوت مسئولین دولتی خط قرمز نظام را رد کرد

حمایت از سران فتنه در حضور متولیان انتخابات البرز!/ حزبی که در سکوت مسئولین دولتی خط قرمز نظام را رد کرد
طی روزهای اخیر مسئولین برگزاری انتخابات در جلسه یکی از احزاب که در نظرآباد برگزار شد شرکت کردند، همایشی که در آن سخنران ضمن اظهار تاسف از میراث و ذخیره هایی که قدر آنها دانسته نمی شود نام دو تن از سران فتنه را برده و بر اختلافات و مباحث مذهبی نیز دامن زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حمایت از فتنه گران و سران فتنه سناریویی است که گویا در البرز تمامی ندارد و از سال 95 تا کنون و گاه و بیگاه از گوشه و کنار استان اخباری در این زمینه به گوش می رسد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
متاسفانه طی روزهای اخیر مسئولین برگزاری انتخابات در جلسه یکی از احزاب که در نظرآباد برگزار شد شرکت کردند، همایشی که در آن سخنران ضمن اظهار تاسف از میراث و ذخیره هایی که قدر آنها دانسته نمی شود نام دو تن از سران فتنه را برده و بر اختلافات و مباحث مذهبی نیز دامن زده است. 
,
 
,
این خبر را در حالی یک منبع آگاه به تیتریک می گوید که آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج نیز در خطبه های نماز جمعه روز 3 خرداد به این اقدام واکنش نشان داد و گفت: آقایانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند مواظب رفت ‌و آمدهای خود به‌ ویژه در استان باشند. مراقب نشست‌ و برخاست ‌ها و جلساتی که می روند، باشند.
,
 
,
آقایانی که در انتخابات مسئولیت دارند، باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند. گاهی شنیده می‌شود از برخی افراد معلوم ‌الحال دعوت به سخنرانی می‌ شود، مکرر عرض کرده ‌ایم تا هستیم اجازه نمی‌ دهیم در استان حرف از فتنه زده شود، متأسفانه عده‌ ای تا به مسئولیتی می ‌رسند تذکرات را فراموش می‌ کنند می‌ خواهند کارنو انجام دهند همین‌ جا می‌ گوییم کار نو دعوت از فتنه‌گر نیست.
,
 
,
استاندار سابق را مجبور کردیم راجع به موضوع فتنه‌گر از مردم عذرخواهی کند، این قصه را کم نگیرید برای استان مشکلی درست نکنید، فضا را ملتهب نکنید تا وقتی بنده اینجا هستم احدی فرصت سخن گفتن از فتنه‌گر را نخواهد داشت.
,
 
,
نمی‌گوییم جلسه برگزار نکنید، برنامه تبلیغی و سیاسی و نشست نداشته باشید، داشته باشید، چه اصراری دارید افراد مریض را دعوت کنید، بصیرت افزایی کنید روشنگری کنید، از حزب و گروه خود تبلیغ کنید ولی خطوط قرمز را رعایت کنید.
,
 
,
البته سال 95 نیز مردم در واکنش به دفاع از سران فتنه در حضور مسئولین و سکوت آنها، در مقابل ساختمان استانداری البرز در کرج تجمع کردند.
,
 
,
بدون شک تنها خواسته امت حزب الله و انقلابیون استان ورود دستگاه های نظارتی به مسئله مذکور خواه بود تا آقایان بدانند که فتنه و فتنه گر در البرز جایی ندارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه