اخبار داغ

کیفیت پایین نانوایی‎های محلات جنوبی بوشهر و گلایه شهروندان

کیفیت پایین نانوایی‎های محلات جنوبی بوشهر و گلایه شهروندان
این روزها کیفیت پایینِ پختِ نان در برخی نانوایی‌ها باعث شده بخش‌های زیادی از آن قابل استفاده نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس: نان در حالی قوت غالب در فرهنگ و سفره ایرانی‌ها محسوب و نقش بسیار پررنگی را ایفا می کند که حتی به نشانه برکت، همیشه پای ثابت سفره‌ها بوده، فرقی هم نمی‌کند که این سفره در بالا یا پائین شهر پهن شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

کیفیت نان یکی از موارد همیشگی مورد بحث بوده و از آن جایی که غذای اصلی مردم کشورمان را تشکیل می‌دهد همواره از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

,

این روزها نبود کیفیت در برخی نانوایی‌ها باعث شده تا میزان زیادی از نان قابل استفاده نباشد که نیازمند توجه جدی از سوی مسئولان است.

,

در یکی از محله های جنوبی شهر بوشهر )تنگک اول) دو نانوایی و جودارد و لی مردم آن محله از هر دو نانوایی در کیفیت پخت نان آن نانوایی ها گله مند هستند.

,

در همین خصوص گفتگویی داشتیم با یک شهروند این محله و اظهار داشت: نانی که از نانوایی خریداری می کنیم با کیفیت بسیار پایین به مردم ارئه میشود.

,

وی ادامه داد: وقتی از نانوایی نان خریداری می کنم اگر سریعا آن را در کیسه پلاستیک کنم آن نان تبدیل به خمیر میشود و اگر اندکی هم بزارم هوا بخورد سریعا نان خشک میشود و دیگر قابل استفاده نمی باشد.

,

وی افزود: این نیز فقط در نانوایی هایی که کیفیت نان آن پایین میباشد اتفاق می افتد و برای همه نانوایی ها اینجور نمی باشد.

,

این شهروند بیان کرد: مسئولین باید نظارت بیشتری را بر روی این نانوایی ها داشته باشند و گاها در نانوایی ها دیده میشود حتی غیر از مسائله کیفیت نان بهداشت هم در آنجا رعایت نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه