اخبار داغ

جزئیات افزایش حقوق سربازان

جزئیات افزایش حقوق سربازان
سردار موسی کمالی درباره جزئیات افزایش حقوق سربازان گفت: امسال با پیگیری‌های انجام شده حقوق سربازان نیز افزایش داشته و حدود ۱۸ درصد به نسبت سال قبل به رقم آن افزوده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی با بیان اینکه افزایش حقوق از اول اردیبهشت ماه برای سربازان اعمال شد، افزود: حق عائله‌مندی سربازان متأهل نیز همچون کارمندان دولت حدود ۱۷۱ هزار تومان به عنوان حق همسر و ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر فرزند به سربازان متأهل تعلق می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کمالی درباره اینکه آیا معوقات فروردین ماه سربازان پرداخت شده یا خیر نیز گفت: برابر پیگیری‌هایی که ما انجام دادیم؛ معوقات حقوق فروردین ماه سربازان همراه با حقوق جدید اردیبهشت ماه به حسابشان واریز شده است.
,
 
,
کمالی با بیان اینکه حقوق سربازان وظیفه برابر قانون باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح باشد، گفت: امسال حداقل حقوق کارکنان پایور یک میلیون و ۸۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان است که ۶۰ درصد آن برابر یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان و ۹۰ درصد آن حدوداً معادل یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان است که این مبلغ با توجه به درجه سربازان با آنان تعلق می‌گیرد و بر این اساس فردی با درجه سرباز یا ناوی معادل ۶۰ درصد و فردی با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک معادل ۹۰ درصد این مبلغ را دریافت خواهد کرد.
,
 
,
رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در حال حاضر سربازان متأهل تحت پوشش کمیته امداد به طور ۱۰۰ درصدی شامل این مقررات می‌شوند، گفت: بر این اساس سرباز متاهلی که خودش یا والدین‌شان تحت پوشش کمیته امداد باشند اگر با درجه سرباز یا ناوی به خدمت اعزام شود یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان حقوق خواهد داشت و به همین ترتیب این مبلغ برای سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک به یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان می‌رسد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در مورد سربازان مجرد تحت پوشش کمیته امداد این رقم به میزان ۷۰ درصد محقق شده است، گفت: بر این اساس سرباز یا ناوی ۷۸۷ هزار تومان حقوق داشته و سربازی با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک نیز یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان حقوق دارد.
,
 
,
کمالی با اشاره به حقوق سربازان در مناطق عملیاتی، یعنی مناطق ۱۸ ماه خدمت گفت: در این مناطق کمترین میزان حقوق برای سرباز یا ناوی در بالاتر از سطح گردان ۴۷۲ هزارتومان و از سطح گردان و پایین‌تر از آن ۵۶۲ هزار تومان است و حداکثر آن نیز برای سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک دربالاتر از سطح گردان ۷۰۸ هزار تومان و از سطح گردان و پایین‌تر از آن ۸۴۴ هزار تومان است.
,
 
,
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح درباره حقوق سربازان مناطق مناطق نوع ۲ که خدمت در آن‌ها ۱۹ ماه است، گفت: حداقل حقوق برای این سربازان با درجه سرباز یا ناوی ۳۹۳ هزار تومان و حداکثر آن نیز با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک ۵۹۰ هزار تومان است.
,
 
,
به گفته کمالی حقوق سربازان دیگر مناطق با طول مدت ۲۱ ماه خدمت نیز حداکثر ۲۲۵ هزار تومان برای سرباز یا ناوی و حداکثر ۳۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان برای ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک است.
,
 
,
وی با بیان اینکه حق تأهل و فرزند به این مبالغ افزوده خواهد شد، خاطرنشان کرد: از مبالغ ذکر شده، معادل یک درصد بابت بیمه عمر و حوادث، ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان بیمه تکمیلی و هزینه بهداشت و درمان کسر خواهد شد.
,
 
,
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح درباره حقوق سربازان امریه نیز گفت: این مبالغ برای تمام سربازان است و حقوق سربازان امریه نیز از آن تبعیت خواهد کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه