اخبار داغ

معاون استاندار زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا؛

عملیات اجرایی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان روند کندی دارد/ 40 درصد تا پایان پروژه باقی مانده است

عملیات اجرایی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان روند کندی دارد/ 40 درصد تا پایان پروژه باقی مانده است
معاون استاندار زنجان با اشاره به روند اجرایی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان گفت: این پروژه نیاز به تامین اعتبار سنگینی دارد که در سفر معاون اول رئیس جمهور این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص دو خطه کردن راه آهن زنجان به خبرنگار اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 96 و 97 سرعت بسیار خوبی داشت و در این مدت پیشرفت این پروژه به 60 و یا بالای 60 درصد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: بخش‌هایی از این پروژه ریل گذاری شده و در بخش‌هایی نیز عملیات فنی به پایان رسیده است.

,

سلطانی خاطر نشان کرد: پیمانکاران این پروژه به حدی توان خود برای این پروژه هزینه کردند و این پروژه به نقطه‌ای رسیده که توان مالی پیمانکاران اجازه توسعه روند کاری این پروژه را نمی‌دهد.

,

وی بیان کرد: در طول دو سال گذشته در دوره استاندار قبلی و استاندار فعلی زنجان چندین و چند بار جلسات متعددی با وزیر راه و رئیس سازمان برنامه‌ریزی کشور در مورد این پروژه برگزار شده است.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز این موضوع را پیگیری کردند تا منابع مورد نیاز این پروژه تامین شود و اگر این منابع تجهیز شود 40 درصد کار برای اتمام پروژه باقی مانده است.

,

وی افزود: این پروژه در مرحله‌ ریل گذاری بوده و نیازمند تامین قطعات است و پیمانکاران در حال حاضر راه سازی و زیر سازی نمی‌کنند و برای اجرا پروژه به پول نقد نیاز دارند.

,

سلطانی بیان کرد: اگر نیاز مالی این پروژه تامین شود شاید عملیات فیزیکی آن تا اتمام کار بیشتر از 8 تا 9 ماه نباشد ولی این پروژه نیازمند یک منابع سنگینی دارد.

,

وی افزود: هر قدر این منابع تعویق می‌افتد با تغییر قیمت‌ها وضعیت بدتر ی‌شود ولی تمام تلاش ما تامین منابع مورد نیاز برای این پروژه است.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان عنوان کرد: استاندار محترم نیز تمام تلاش خود را دارد تا بعد از ماه مبارک رمضان در سفر معاون اول رئیس جمهور به زنجان این پروژه مطرح شود و این پروژه در اولویت اول برای تامین اعتبار قرار دارد.

,

وی با اشاره به اینکه در خصوص روند فعلی اجرای این پروژه به موج رسا گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه متوقف نشده ولی کار موثر و سرعت موثری که باید در این پروژه وجود داشته باشد اتفاق نمی‌افتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه