اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

دولت رغبتی برای واگذاری سهم خود در ایران خودرو و سایپا نشان نمی‌دهد/ اقتصاد کشور با بنگاه‌داری دولت سامان نمی‌یابد

دولت رغبتی برای واگذاری سهم خود در ایران خودرو و سایپا نشان نمی‌دهد/ اقتصاد کشور با بنگاه‌داری دولت سامان نمی‌یابد
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ با تاکید بر لزوم خروج دولت زا بنگاه‌داری گفت: دولت رغبتی برای واگذاری سهم خود در ایران خودرو و سایپا نشان نمی‌دهد‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بحث واگذاری سهام دولت در ایران خودرو و سایپا اظهار کرد: دولت مادام که از بنگاه داری خارج نشود، بنگاه‌های اقتصادی و همچنین اقتصاد کشور سر و سامان نمی‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اصرار ما این است که دولت سهم خود را در ایران خودرو و سایپا واگذار کند، ابراز کرد: دولت باید خودش در جایگاه سیاست گذاری و نظارت قرار گیرد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکید ما استفاده از ساز و کار مناسب برای واگذاری سهم دولت در دو شرکت خودروسازی است، افزود: این موضوع چندین سال است که مطرح بوده اما متاسفانه دولت رغبتی برای این کار نشان نمی‌دهد.

,

وی با بیان اینکه بنگاه داری در کام دولت شیرینی بیشتری دارد، عنوان کرد: ما پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهیم اما اراده جدی از طرف دولت برای واگذاری وجود ندارد.

,

احمدی با اشاره به اینکه دولت با بنگاه داری از وظایف خود غافل شده است، خاطرنشان کرد: دولت باید به مسیر اصلی خود رد اقتصاد یعنی سیاست گذاری و نظارت برگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه