اخبار داغ

ضاربان مامور راهور البرز در فردیس دستگیر شدند

ضاربان مامور راهور البرز در فردیس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سرنشینان یک خودرو که مامور راهور را در فردیس مورد ضرب و شتم قرار داده بودند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه گفت: در ساعت 21 شب گذشته مامور پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس حین انجام وظیفه در فلکه دوم فردیس، یک دستگاه خودرو پژو 405 با 3 سرنشین را که اقدام به حرکات نمایشی کرده و منجر به وحشت در عابران و سایر رانندگان شده بود را مشاهده و جهت تذکر به راننده، خودرو را متوقف می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
وی افزود: راننده خودرو که ظاهرا وضعیت عادی نداشت از تذکر مامور پلیس عصبانی شده و پس از حرکت خودرو تعمدا مامور را زیر گرفته و صحنه را ترک می کند.
,

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: خودرو مذکور پس از حرکت در مسیری کوتاه پشت چراغ قرمز توقف کرده که مامور حادثه دیده به همراه یکی از کارکنان وظیفه به منظور بررسی موضوع و جریمه کردن راننده به سمت خودرو حرکت کردند که در این هنگام راننده و 2 نفر سرنشین آن از خودرو پیاده و شروع به هتاکی و ضرب و شتم ماموران کرده و به سرعت متواری می شوند.
,
,
 
,
وی تصریح کرد: در این حادثه مامور پلیس راهور از ناحیه پای چپ و مامور وظیفه نیز از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند که با حضور ماموران کلانتری فردیس و عوامل اورژانس جهت مداوا به نزدیکترین درمانگاه محل منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آن ها خوب است.
,
 
,
سردار محمدیان گفت: بلافاصله شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان زبده با بررسی جزئیات حادثه و شناسایی خودرو مذکور، راننده را شناسایی و در ساعت 2 بامداد امروز 4 خردادماه راننده خاطی و هر 2 سرنشین آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
,
 
,
وی با بیان این که قانون برای هتاکی به ماموران در حین انجام وظیفه مجازات سنگینی پبش بینی کرده است گفت: پرونده متهمان جهت رسیدگی و اجرای حکم در اختیار مقام قضائی است.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: برابر ماده 607 قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین، حمله و مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به ماموران حین انجام وظیفه آن ها به عمل آید، جرم محسوب می شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش بینی شده است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه