اخبار داغ

فردیسِ 500 هزار نفری پایگاه انتقال خون ندارد

فردیسِ 500 هزار نفری پایگاه انتقال خون ندارد
مدیر انتقال خون البرز گفت: به دنبال تامین زمین مناسب برای این پایگاه هستیم و جلساتی با شهردار و فرماندار برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، محمدرضا مهدی زاده روز شنبه با اشاره به اینکه در شب‌ های قدر سه پایگاه مرکزی، میدان توحید و مرکز جامعه مهربانو میزبان اهداکنندگان خون البرزی است، گفت: این مراکز از ساعت پنج عصر تا دو بامداد برای دریافت خون از اهداکنندگان باز هستند.
 
وی افزود: علاوه براین مراکز، تیم سیار خون گیری این اداره کل هم از ساعت 20 الی دو بامداد در امام زاده محمد(ع) مستقر بوده و میزبان اهداکنندگان هستند.
 
مهدی زاده اظهار داشت: با توجه به ازدیاد جمعیت خون اهداکنندگان در شب‌های قدر، ممکن است همه آنها موفق به اهدای خون نشوند و انتظار می‌رود کسانی که نذر خون دارند، اهدای خون را تنها به این روزها محدود نکنند چون تا آخر ماه مبارک رمضان طرح نذر خون ادامه دارد.
 
مدیر کل انتقال خون البرز در خاتمه به پیگیری برای احداث پایگاه انتقال خون در فردیس اشاره و تصریح کرد: شهرستان 500 هزار نفری فردیس پایگاه انتقال خون ندارد و به دنبال تامین زمین مناسب برای این پایگاه هستیم، جلساتی با شهردار و فرماندار برگزار کردیم و امید است به زودی زمینی در این خصوص تخصیص یابد تا عملیات عمرانی آن آغاز شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه