اخبار داغ

تا پایان سال 98؛

ایتام فاقد مسکن کمیته امداد، با همت خیرین البرز خانه‌‎دار می‌‎شوند

ایتام فاقد مسکن کمیته امداد، با همت خیرین البرز خانه‌‎دار می‌‎شوند
معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد البرز گفت: خیران البرزی در ۱۲ جشن گلریزان برگزار شده از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بیش از سه میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رضا لشینی روز شنبه گفت: حدود دو هزار نیکوکار با حضور در جشن‌های گل‌ریزان این نهاد که در طول نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار شد، ایتام و مددجویان تحت کمیته امداد را یاری کردند.
 
وی با اشاره به اینکه محور اصلی استمداد از خیران برآورده کردن دو نیاز اصلی مسکن و جهیزیه خانوارهای دارای فرزند یتیم است، افزود: خیران البرزی در ۱۲ جشن گلریزان برگزار شده از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بیش از سه میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند.
 
لشینی بابیان توضیحاتی پیرامون نحوه برگزاری جشن‌ های گل‌ریزان کمیته امداد که در تالارهای اصلی شهرهای البرز برگزار شد، اظهار داشت: دعوت از خیران، حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، معتمدان محلی و مسئولان ارشد شهرستان‌ها ازجمله اقدامات این نهاد در برگزاری آیین گلریزان است.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز بابیان اینکه امسال با کمک خیران تمامی ایتام فاقد مسکن این نهاد در البرز خانه‌ دار می‌ شوند، تصریح کرد: کمک بلاعوض کمیته امداد برای تأمین مسکن و جهیزیه خانوارهای ایتام به‌تنهایی پاسخگوی رفع نیاز آن‌ها نیست و خیران در این زمینه باید به این نهاد کمک کنند.
 
لشینی خاطر نشان داشت: بر اساس راهبرد جدید کمیته امداد البرز، کمک‌ های عام این نهاد در موضوعات مختلف حمایتی به همه مددجویان ارائه و کمک‌های خاص و ویژه خیران با تعیین اولویت و سطح‌ بندی بر اساس میزان نیاز خانوارهای مددجو هزینه می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه