اخبار داغ

در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان بوشهر؛

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رتبه اول را کسب کرد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رتبه اول را کسب کرد
در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر که به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان رتبه اول را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر که به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان رتبه اول را کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, در مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر که به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان رتبه اول را کسب کرد.,

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: نگاه مثبت مدیران ارشد استان نسبت به حوزه روابط عمومی موجب تشکیل شورای روابط عمومی شده که با ایجاد کمیته‌های زیرمجموعه، شاهد آموزش‌های هدفمند و برگزاری کارگاه‌های تخصصی توسط کمیته آموزش بوده‌ایم و جای تقدیر دارد.

, .,

 

,

, ,

سید مجید حسینی افزود: از دیگر اقدامات شورای روابط عمومی برگزاری تور رسانه‌ای بوده که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر میزبان نخستین تور رسانه‌ای سلامت در شهرهای خورموج و کنگان بود.

, .,

وی تصریح کرد: در این تور رسانه‌ای، خبرنگاران و اصحاب رسانه از نزدیک شاهد خدمات مرکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند.

, .,

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با تشکیل شورای روابط عمومی با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ارتباط و تعامل بسیار سازنده‌ای در بین مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ایجادشده و در برخی موارد نیاز به مکاتبات اداری برای انجام امور از بین رفته که اغلب با تماس تلفنی کارها را پیگیری کرده و به پیش برده‌ایم که موجب پیشگیری از اتلاف زمان و سرعت در انجام کارها شده است.

, .,

حسینی ضمن تقدیر از همراهی مدیران ارشد دانشگاه در دستیابی به این مهم تصریح کرد: اگر افتخاری در روابط عمومی دانشگاه کسب‌شده حاصل تلاش تمامی همکاران حوزه سلامت و کارشناسان شاغل در مجموعه مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان است که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت بوده و بدون در نظر گرفتن زمان، تمام تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر امور به کار می‌بندند.

, .,

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از زحمات رسانه‌ها بیان داشت: تعامل خوب این روابط عمومی با رسانه موجب شده تا اقدامات دانشگاه علوم پزشکی بیش از پیش دیده شود که موجب افزایش سواد رسانه‌ای سلامت شده است.

, .,

حسینی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه بیشتر به روابط عمومی‌های خود می‌توانند موجب عملکرد بهتر، افزایش انگیزه و تشویق آن‌ها شوند چراکه بدون شک تقویت روابط عمومی‌های که همانا چشم و گوش سازمان هستند می‌تواند موجب بیشتر دیده شدن اقدامات آن دستگاه شود.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه