اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان مهدیشهر خبر داد:

کمک 2 میلیاردی نیکوکاران مهدیشهری برای اطعام نیازمندان در ماه رمضان

کمک 2 میلیاردی نیکوکاران مهدیشهری برای اطعام نیازمندان در ماه رمضان
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر گفت: مردم نیکوکار مهدیشهر و درجزین بیش از 2 میلیارد ریال برای اطعام و افطاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محسنی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به کمک های نیکوکاران به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران، در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون سه وعده سفره افطاری به ارزش  129 میلیون ریال برای 369 نیازمند در مهدیشهر و درجزین پهن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 98 مردم نیکوکار بخش مهدیشهر تاکنون 2 میلیارد و 121 میلیون ریال برای اطعام و افطاری نیازمندان کمیته امداد کمک کردند، افزود: از این میزان یک هزار و 157بسته غذای گرم و یک هزار و 78 سبد کالای رمضانی بود که بین نیازمندان توزیع شد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر به دیگر کمک های مردم بخش مهدیشهر در دو ماه نخست سال 98 اشاره و تصریح کرد: از این کمک ها یک میلیارد و 670 میلیون ریال زکات مستحبی، 587 میلیون ریال کمک به طرح اکرام و محسنین و 650 میلیون ریال وجوهات صدقات بوده است.

,

محسنی، کمک مردم بخش مهدیشهر به سیل زدگان کشور را یک میلیارد و 987 میلیون ریال دانست و ادامه داد: مجموع کمک های نیکوکاران مهدیشهر و درجزین در دو ماه نخست امسال 7 میلیارد و 230 میلیون ریال می باشد.

,

وی اضافه کرد: با مجموع این کمک ها در دو ماه نخست سال 98، مهدیشهر رتبه دوم میزان کمک به نیازمندان کمیته امداد را در استان سمنان به دست آورد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه  تنها در یک روز گذشته 21 حامی برای ایتام ثبت نام کردیم و جذب حامی ادامه دارد، افزود: در مجموع 525 حامی فعال در مهدیشهر داریم که 219 یتیم را تحت پوشش دارند.

,

محسنی همچنین از کمک 14 میلیارد و 500 میلیون ریالی مردم بخش مهدیشهر به نیازمندان کمیته امداد این شهرستان در طی سال 97 خبر داد و تصریح کرد: از این میزان کمک ها 4 میلیارد و 890 میلیون ریال برای طرح اکرام و محسنین، 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک به اطعام و افطاری بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: از مجموع این کمک های سال 97، 4 میلیارد و 300 میلیون ریال زکات مستحبی، 60 میلیون ریال کفاره غیر عمد، 189 میلیون و 900 هزار ریال فطریه عام و سادات و 2 میلیارد و 800 میلیون ریال وجوهات صدقه جمع آوری شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه