اخبار داغ

در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی صورت می‌گیرد

حمایت مالی خراسان‌جنوبی برای ساخت 450 واحد مسکونی در استان گلستان

حمایت مالی خراسان‌جنوبی برای ساخت 450 واحد مسکونی در استان گلستان
فرمانده سپاه انصارالرضاعلیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: سهم حمایتی خراسان جنوبی برای کمک به بازسازی و ساخت ۴۵۰ واحد در استان گلستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی‌ فرمانده سپاه انصارالرضا‌علیه‌السلام خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری طرح جهاد همبستگی ملی اظهار کرد: مردم ایران در همبستگی و همراهی با یکدیگر در مواقع حوادث و مشکلات بی نظیر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان، ,  , خاورستان, خاورستان, ، , سردار علی قاسمی‌ فرمانده سپاه انصارالرضا‌علیه‌السلام خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری طرح جهاد همبستگی ملی اظهار کرد: مردم ایران در همبستگی و همراهی با یکدیگر در مواقع حوادث و مشکلات بی نظیر هستند.,
 
,
وی افزود: در پی وقوع سیل در استان‌های شمالی و غربی همه مسئولان نظام، تمام قوا و مردم به صورت خودجوش برای کمک به سیل زدگان به پا خواستند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‎السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همت، همبستگی و کمک به هم نوع در هیچ کجا این گونه که در سیل وجود داشت تا کنون نبوده، گفت: در شرایط تحریم اقتصادی و مشکلات مالی واقعا مردم همت خوبی برای کمک به سیل زدگان داشتند.
,
 
,
قاسمی عنوان کرد: خراسان‌جنوبی استان معین برای کمک به سیل زدگان نبود اما به صورت خودجوش و مردمی گروه های جهادی اقشار مختلف برای کمک به سیل زدگان وارد میدان شدند.
,
 
,
کمک خوب مردم خراسان‌جنوبی به سیل زدگان نسبت به سرانه جمعیت
, کمک خوب مردم خراسان‌جنوبی به سیل زدگان نسبت به سرانه جمعیت, کمک خوب مردم خراسان‌جنوبی به سیل زدگان نسبت به سرانه جمعیت,
وی خاطرنشان کرد: در خراسان‌جنوبی نسبت به سرانه جمعیت استان میزان کمک‌های جمع آوری شده برای سیل‌زدگان خیلی زیاد بوده است.
,
 
,
کمک مالی 550 میلیون تومانی سپاه استان به استان‌های سیل‌زده
, کمک مالی 550 میلیون تومانی سپاه استان به استان‌های سیل‌زده, کمک مالی 550 میلیون تومانی سپاه استان به استان‌های سیل‌زده,
فرمانده سپاه انصارالرضا‌علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در استان نهادهای مختلفی برای کمک به سیل زدگان همکاری داشته و دارند، بیان کرد: فقط در سپاه استان 550 میلیون تومان کمک نقدی برای سیل زدگان جمع آوری شده است و همچنین کمک‌های غیر نقدی زیادی از سیمان، پتو، موکت، بسته غذایی و سایر موارد ارسال شده است.
,
 
,
مسئولیت ساخت 20 هزار خانه برای سیل‌زدگان توسط بسیج و سپاه
, مسئولیت ساخت 20 هزار خانه برای سیل‌زدگان توسط بسیج و سپاه, مسئولیت ساخت 20 هزار خانه برای سیل‌زدگان توسط بسیج و سپاه,
قاسمی به اشاره به اینکه کمک به مناطق سیل زده در چند بخش انجام می‌شود، گفت: هم اکنون مرحله بازسازی خانه هایی است که آسیب دیده و در مرحله اول نیز کار ساخت 20 هزار واحد به بسیج و سپاه در سطح کشور واگذار شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: بسیج و سپاه نیز با کمک دولت، استفاده از ظرفیت ادارات و مردم برای ساخت این تعداد واحد تلاش می‌کند و سهم خراسان‌جنوبی در این مرحله کمک به بازسازی و ساخت 450 واحد برای استان گلستان است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی استان معین برای ساخت انتخاب نشده و نقش حمایتی با استفاده از جمع آوری کمک‌های نقدی، غیر نقدی و گسیل منابع مالی به سمت استان‌های سیل‌زده را دارد.
,
 
,
قاسمی با بیان اینکه بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات برای کمک به بازسازی و ساخت منازل همکاری دارند، اظهار کرد: طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک به مناطق سیل زده مطرح شده و در این طرح قرار است هر کاسب برای تهیه یک کالا و هر مسجد برای کمک به ساخت یک خانه برای سیل زدگان اقدام کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در این خصوص با اتاق اصناف استان و شهرستان‌ها جلساتی برگزار شده و بر اساس بررسی‌هایی که به صورت میدانی در مناطق سیل زده انجام شد قرار شده در سطح استان برای کمک به ساخت خانه و خرید کالا اقدام شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به برآورد هایی که صورت گرفته هر خانه حدود 150 میلیون تومان هزینه دارد و چون قرار است کار ساخت رایگان توسط بسیج انجام شود پیش‌بینی شده هر خانه 50 میلیون تومان هزینه داشته باشد.
,
 
,
درخواست کمک برای همکاری در جهاد همبستگی ملی
, درخواست کمک برای همکاری در جهاد همبستگی ملی, درخواست کمک برای همکاری در جهاد همبستگی ملی,
قاسمی ضمن تشکر از کمک مردم استان برای کمک به بازسازی روستای شیخ صله کرمانشاه در زلزله، تاکید کرد: مردم خراسان‌جنوبی مردمانی نوع دوست بوده و درخواست داریم در طرح جهاد همبستگی ملی نیز همکاری خوبی داشته باشند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در هر شهرستان نیز سهم کمک برای ساخت تعداد واحدها مشخص شده، گفت: مردم برای کمک می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد محلات مراجعه کنند. 
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالرضا‌علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: از ظرفیت تشکل‌های مختلف و ادارات نیز برای کمک نقدی استفاده خواهد شد.
,
 
,
قاسمی افزود: در این ایام می‌توان از ظرفیت شب‌های قدر و دوره‌های قرآن برای اطلاع رسانی و جمع آوری کمک‌های نقدی استفاده کرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: قرار شده  کار ساخت واحدها شش ماهه و کار تعمیرات دو ماهه انجام شود.
,
 
,
مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه از اعزام 50 جهادگر به روستای سیل زده شیرگ در شهرستان سربیشه طی دو روز گذشته خبر داد.
,
 
,
وی افزود: همچنین با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفته تعداد 47 رشته قنات نیز آسیب دیده و طی تفاهمی که با جهاد کشاورزی انجام شده است به زودی کار مرمت و احیای این تعداد قنات انجام خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه