اخبار داغ

در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در میاندوآب عنوان شد؛

فتح خرمشهر، نقطه عطف پیروزی‌ها در دفاع مقدس بود/ صبر و مقاومت رمز پیروزی است

فتح خرمشهر، نقطه عطف پیروزی‌ها در دفاع مقدس بود/ صبر و مقاومت رمز پیروزی است
در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر در میاندوآب سخنرانان مراسم از این حماسه به عنوان نقطه عطف پیروزی ها یاد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مراسم گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد فتح خرمشهر و حماسه مقاومت امروز در سالن ارشاد میاندوآب با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و بسیجیان توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی‌ها در دفاع‌مقدس بود

, فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی‌ها در دفاع‌مقدس بود, فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی‌ها در دفاع‌مقدس بود,

 

,

, ,

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه فتح خرمشهر بر اساس معادلات نظامی امکان پذیر نبود، اظهار کرد: فتح خرمشهر هیمنه دشمنان را شکست و رزمندگان اسلام با استعانت از خدای متعال و با تبعیت از رهبری و ولایت، مجهزترین ارتش نظامی دنیا را شکست دادند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امروز هم مستشاران و افسران ارشد نظامی دنیا به دنبال فرمول پیروزی و فتح خرمشهر برای تدریس در دانشگاه های نظامی دنیا هستند.

,

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر  نقطه عطف پیروزی ها در دفاع مقدس بود، گفت: تا قبل از فتح خرمشهر، شورای امنیت تنها اعلام وضعیت می کرد و به تجاوزگری عراق که با حمایت مستقیم و غیرمستقیم بیش از 80 کشور به ایران تهاجم نظامی کرده بود، کاری نداشت ولی فتح خرمشهر موازنه قدرت را به سود ایران تغییر داد.

,

مولودی با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد آزاد سازی خرمشهر، تصریح کرد: در فتح خرمشهر، اتحاد نیروهای مسلح، حضور حماسی مردم، تبعیت از ولایت و نصرت و ایمان به وعده الهی را شاهد بودیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: فتح خرمشهر یک فرمول برای سایر عرصه هاست که باید از آن درس بگیریم و مشکلات را از پیش رو برداریم.

,

وی با تاکید بر اینکه می توان از ایدئولوژی فتح خرمشهر برای فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی استفاده کرد، گفت: باید از فرمول و استراتژی مقاومت و فتح خرمشهر در تمام ابعاد الهام بگیریم.

,

, ,

فتح خرمشهر نماد پایداری و مقاومت ملت ایران/صبر و مقاومت رمز پیروزی است

, فتح خرمشهر نماد پایداری و مقاومت ملت ایران/صبر و مقاومت رمز پیروزی است, فتح خرمشهر نماد پایداری و مقاومت ملت ایران/صبر و مقاومت رمز پیروزی است,

امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد پایداری و مقاومت ملت ایران است، گفت: تا زمانی که اسلام و کفر، حق و باطل و استکبار است، مبارزه ادامه دارد.

,

, ,

حجت الاسلام حمید حسن‌زاده با اشاره به اینکه تا زمانی که خودبرتربینی و چپاول وحود دارد، مقاومت نیز هست، اظهار کرد: باید از هشت سال دفاع مقدس، حمله به طبس، حمله به هواپیمای مسافربری، بمباران شیمیایی سردشت و بدعهدی در برجام نتیجه بگیریم که استکبار و دشمنی تنها محدود به خرمشهر نیست.

,

وی با بیان اینکه مبارزه با استکبار بیش از 40 سال و حتی از سال 42شروع شده است، افزود: هر کس در این راه خسته شود، یا منزوی می شود یا منحرف و هرکس به قطار انقلاب سوار شود، نجات می یابد.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه امکان ندارد حق و باطل با هم مذاکره یا صلح کنند، تصریح کرد: نباید ساده لوح بود و فریب نیرنگ دشمنان را خورد و این را در نظر داشت که تنها با اطاعت از فرماندهی و قرارگاه اصلی که همان ولایت است می توان در فتح خرمشهرها موفق بود.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از انحراف از قرارگاه اصلی و پیاده شدن از قطار انقلاب خود را نجات داد و در این راه بصیرت داشت، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی باید مولفه های قدرت اقتصادی خود را تقویت کرد.

,

حسن زاده با بیان اینکه باید از سرمایه گذاران حمایت شود و اقتصاد کشور زمانی رونق می یابد که از تولید داخل حمایت شود، افزود: مسئولان باید زمینه را برای سرمایه گذاری سرمایه داران فراهم کنند نه اینکه تولید داخل را زیر سوال ببرند.

,

امام جمعه میاندوآب بر لزوم ارتقا قدرت نظامی و موشکی تاکید و تصریح کرد: قدرت نظامی مایه ابهت بوده و بازدارنده است و باید روز به روز بر قدرت نظامی خود بیافزاییم.

,

وی در ادامه بر لزوم اتحاد و همدلی تاکید کرد و گفت: فتح خرمشهرهای دیگر با قدرت اتحاد و معنویت و قدرت اقتصادی و نظامی امکانپذیر است.

,

حسن زاده هم چنین صبر و مقاومت را رمز پیروزی عنوان کرد و افزود: با رهبری صالح وامتی صادق و پا به کار تحت امر ولایت، تا نابودی استکبار به پیش خواهیم رفت.

,

, ,

تجدید میثاق با شهدای گمنام در سی و هفتمین سالروز فتح خرمشهر در میاندوآب  

, تجدید میثاق با شهدای گمنام در سی و هفتمین سالروز فتح خرمشهر در میاندوآب  , تجدید میثاق با شهدای گمنام در سی و هفتمین سالروز فتح خرمشهر در میاندوآب  ,

در ادامه این مراسم به مناسبت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، مسئولان و بسیجیان میاندوآب با حضور بر سر مزار مطهر شهدای گمنام در این شهر، با آنان تجدید میثاق کردند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه