اخبار داغ

روایت موسوی لارگانی از نفوذی‎های مجلس و دولت/ صحبت‌هایی که بدتر از حرف‎های صهیونیست و آمریکاست

روایت موسوی لارگانی از نفوذی‎های مجلس و دولت/ صحبت‌هایی که بدتر از حرف‎های صهیونیست و آمریکاست
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: عوامل نفوذی در دولت و مجلس وجود دارند که بعضی اوقات صحبت‎های آن‎ها به گونه‎ای است که هنوز حتّی آمریکا و صهیونیست علیه ایران چنین حرف‎هایی بیان نکرده‎اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به مصوبه ممنوعیت حضور نمایندگان در بیش از سه دوره متوالی در مجلس، اذعان کرد: محدود کردن مردم خلاف قانون اساسی است و در هیچ جایی از دنیا برای مجلس محدودیتی قائل نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار , صاحب نیوز, با اشاره به مصوبه ممنوعیت حضور نمایندگان در بیش از سه دوره متوالی در مجلس، اذعان کرد: محدود کردن مردم خلاف قانون اساسی است و در هیچ جایی از دنیا برای مجلس محدودیتی قائل نیستند.,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: گاهی ترس از این داریم که فردی بر روی صندلی مجلس بنشیند که بخواهد خون به دل رهبری کند.

,

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به توهین‎های اخیر آمریکا به سپاه پاسداران، افزود: یکی از افتخارات من این است که زمانی نیروی رسمی سپاه بودم، سپاه اقتدار و قدرت خود را در موضوع داعش و موشک‎های نقطه زن که توانست مقر داعشی‎ها را مورد هدف قرار دهد، به آمریکا نشان داده است.

,

موسوی‎لارگانی خاطرنشان کرد: زمانی آمریکا کدخدای این منطقه بود و این برای کشور ما ننگ بوده که پادشاه ایران حتّی به جای دست رئیس جمهور آمریکا، پای او را هم بوسید، اقتداری که اکنون نظام ما پیدا کرده و امام راحل هم در فرمایشات خود فرمودند و بارها مقام معظم رهبری تأکید بر آن مطلب داشتند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ بسیار مهم و حیاتی است.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: اکنون خیلی از پروژه‎های عمرانی که در کشور دولت به آن افتخار می‎کند به دست توانمند سپاه اجرایی شده است.

,

وی افزود: خدمات سپاه برای کشور بر هیچ کس پوشیده نیست، در موضوع سیل دولت با تمام قدرت خود نتوانست کاری از پیش ببرد ولی سپاه توانست در کمترین فرصت و از خودگذشتگی سیل را مهار کند.

,

سیدناصر موسوی لارگانی عنوان کرد: بعضی از رفتارهای مسئولان کشور با سپاه باعث شد آمریکا این گستاخی را از خود نشان دهد؛ در انتخابات سال 96 متأسفانه مسئول ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری در اصفهان عیناً به زبان آورد که ما به عراق و سوریه چه ربطی داریم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی چهار لایحه در مجلس مطرح می شود که یکی از آن‎ها عدم کمک مالی به تروریست است‌ عیناً موضع گیری‎های آن زمان با حال تفاوتی ندارد؛ اگر تروریست را بخواهند به معنای واقعی مطرح کنند ما باید پرچم‎دار باشیم که کمک مالی به آن ها نشود.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از مسؤلان قسم خوردند که مقام معظم رهبری موافق این چهار لایحه هستند و حرف‎هایی در مجلس بیان کردند که در شأن مجلس نبود.

,

موسوی لارگانی اظهار کرد: در سال 1397 مقام معظم رهبری از مجلس گله‌مند بودند و فرمودند اگر نیاز به قانون پول‎شویی داشته باشیم چرا دیگران انجام دهند، برخی از مسئولان که درباره سپاه اظهار نظرهایی می کنند فکر می کنند شکافی بین مردم، انقلاب، سپاه و نیروهای دیگر است و چنین تصمیماتی در مورد سپاه گرفته می‎شود.

,

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: چهار لایحه که متأسفانه مجلس تصویب کرده است و در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام است واجب و لازم است که با رأی کامل رد کنند و تو دهنی محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.

,

وی ادامه داد: بحث دو فوریت مقابله با عمل آمریکا که سپاه را به عنوان تروریست اعلام کرده بود هیچ اثر بازدارنده ای ندارد، شبی که ترامپ رسماً از برجام خارج شد رئیس جمهور با مردم به صورت زنده صحبت کردند که یک مزاحم رفت؛ درصورتی که قبلاً از او به عنوان کدخدا یاد کرده بود.

,

موسوی لارگانی گفت: موضع گیری مجلس در مقابل آمریکا ضعیف بوده است؛ آن‎ها سپاه را تروریست اعلام کردند و ما هم باید در مجلس، سپاه و ارتش آمریکا را تروریست اعلام کرده و مقابله به مثل می‎کردیم و اقتدار خود را نشان می‎دادیم.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطر نشان کرد: تا چه زمانی باید با احتیاط عمل کرد؛ ظریف در مجلس درباره FATF اعلام کرد که نه من و نه رئیس جمهور هیچ کدام تعهد نمی‎دهیم که در کشور مشکلات برطرف شود؛ زمانی برای برجام قسم جلاله می‎خوردند ولی حال این گونه صحبت می‎کنند و به گفته خود نمی‎خواهند بهانه دست آمریکا بدهند.

,

وی با اشاره به حمایت از سپاه در مقابل توهین آمریکا، بیان کرد: آمریکا هر کاری که خواسته علیه ایران انجام داده ولی قدرتی نداشت، آمریکا اصلاً توان و قدرت و جرأت جنگیدن با ایران را ندارد، دیدیم که تا 100 متری ایران آمده بود و در زمان صدام که با موشک، عراق را با خاک یکسان کرد می‎توانست با ایران چنین کاری را انجام دهد ولی جرأت پیدا نکرد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طرح اولیه مطرح شده قرار بود ارتش آمریکا به عنوان تروریست اعلام شود؛ کشتی های آمریکایی و کشتی‎هایی که از تنگه هرمز برای آمریکا نفت و موارد دیگر حمل می‎کنند مورد بازرسی قرار بگیرند ولی این طرح مورد کوتاهی مجلس قرار گرفت و حذف شد.

,

موسوی لارگانی در پایان بیان کرد: عوامل نفوذی در دولت و مجلس وجود دارند که بعضی اوقات صحبت‎های آن‎ها به گونه‎ای است که هنوز حتّی آمریکا و صهیونیست علیه ایران چنین حرف‎هایی بیان نکرده‎اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه