اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

برخورد قاطعانه با متجاوزان به اراضی ملی در اردبیل

برخورد قاطعانه با متجاوزان به اراضی ملی در اردبیل
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مبارزه جدی و قاطعانه در حفظ و حراست از اراضی دولتی و ملی و برخورد با متجاوزان به این اراضی همچنان در اولویت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ناصر عتباتی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از اراضی دولتی انتظار می‌رود که فعالیت‌ها در سطح استان تداوم داشته باشد تا بتوانیم از هر گونه سوء استفاده و دست‌درازی به اراضی ملی و دولتی جلوگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازپس‌گیری اراضی ملی از دست متجاوزان به این اراضی بیان کرد: در سال‌های اخیر در این حوزه اقدامات مناسب و مطلوبی انجام شده است که در راستای برخورد با متخلفان در این حوزه اقدامات دستگاه قضایی استان همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

,

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان در بحث رفع تصرفات اراضی دولتی در شهرستان‌های استان تصریح کرد: مبارزه جدی و قاطعانه در حفظ و حراست از اراضی دولتی و ملی و برخورد به متجاوزان به این اراضی همچنان در اولویت بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های دخیل در این حوزه نیز به وظایف تعیین‌شده خود در این حوزه توجه جدی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه