اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

2500 گروه جهادی در مناطق سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند

2500 گروه جهادی در مناطق سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه 2500 هزار گروه جهادی به سیل‌زدگان لرستان خدمت‌رسانی کردند گفت: 4 هزار و 200 روحانی به مناطق سیل‌زده استان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: امروز باگذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، در سایه امنیت کامل در داخل و خارج سالروز آزادسازی خرمشهر را جشن می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه تصرف یک نقطه یا منطقه از کشور سخت و بازپس‌گیری آن نیازمند قدرت است افزود: جنگ تحمیلی از مهرماه سال 59 آغاز شد، کار بازپس‌گیری از مهرماه سال 60 طی چهار عملیات سنگین شروع و از روز اول برنامه این بود که تسلیم نشویم البته جنگ ما یک جنگ جهانی بود.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: جنگ یک بحران است و قطعاً در جنگ اضطراب و دلهره وجود دارد، ما در هشت سال دفاع مقدس جنگ آرمانی انجام دادیم؛ سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد بدین معنی است که پشتیبانی خدا سبب این آزادی شد و اکنون‌که پس از 41 سال آمریکا عربده‌کشی می‌کند مقام معظم رهبری می‌فرمایند جنگ نمی‌شود و مذاکره هم نمی‌کنیم.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر سیل اخیر در دولت دیگری رخ می‌داد، بودجه چند سال مملکت را باید هزینه می‌کردند تا درست شود درحالی‌که در لرستان 2500 هزار گروه جهادی، حدود هزار دستگاه مهندسی، چهار هزار و 200 روحانی بدون اینکه هزینه‌ای بر دوش نظام و دولت بگذارند برای دین، خدا و خدمت به مردم و نظام پای‌کار آمدند.

,

 

,

سردار کشکولی گفت: صدام ایران را بمباران کرد با حضور امام(ره) و توسل به ائمه اطهار(ع)، مردم متحول شدند و ارتش حزب الهی شد؛ بسیج و سپاه به وجود آمد و ما هشت سال دفاع مقدس را با مدیریت جهادی جمع کردیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلف، سیل، یمن، سوریه و عراق را در این مدت با مدیریت جهادی به‌پیش برد عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند باید مدیریت جهادی داشته باشیم؛ فرق بین مدیریت جهادی و مدیریت دموکراسی این است که آن‌ها به‌حق مظلوم و ظالم معتقد نیستند.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد:  فقط مدیریت جهادی نجات‌بخش بشر است و مدیریت جهادی را در هر لایه از مملکت می‌توان استفاده کرد و کلیدواژه مدیریت جهانی «ما می‌توانیم» است و هیچ جا را بن‌بست نمی‌دانیم چراکه اگر مانعی باشد، موانع را می‌توان برداشت؛ امروزه در اوج تحریم  20 درصد غنی‌سازی و موشک ساخته‌ایم.

,

 

,

وی بابیان اینکه گران‌فروشی‌ها قابل‌قبول نیست اظهار داشت: گرانی قابل‌حل است؛ ویژگی‌های مدیریت جهادی توکل به خدا، خودباوری و اعتمادبه‌نفس، دشمن‌شناسی و بصیرت، وحدت، کارآمدی، استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، حرکت مبتنی بر علم و درایت همراه باهمت و انگیزه خدمت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه