اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه:

اتمام مرکز توریست‌درمانی در کرمانشاه ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد

اتمام مرکز توریست‌درمانی در کرمانشاه ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اتمام مرکز توریست درمانی در استان را نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امید قادری عصر امروز شنبه در دهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، به ارائه گزارشی در خصوص پروژه گردشگری سلامت پرداخت و گفت: بحث گردشگری سلامت می‌تواند ارز آوری بالایی برای استان به همراه داشته باشد. لذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

عدم ارائه خدمات توریست درمانی در کرمانشاه بیماران را به سایر استان‌ها سوق می‌دهد

, عدم ارائه خدمات توریست درمانی در کرمانشاه بیماران را به سایر استان‌ها سوق می‌دهد, عدم ارائه خدمات توریست درمانی در کرمانشاه بیماران را به سایر استان‌ها سوق می‌دهد,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر به دلیل عدم ارائه خدمات توریست درمانی در استان، بسیاری از بیمارانی که از کشورهای همسایه وارد استان می‌شوند به استان‌های مرکزی می‌روند.

,

وی از پیشرفت ۶۵ درصدی ساخت مرکز توریست درمانی در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: تاکنون به این منظور ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده اما برای اتمام این پروژه ۴۰ میلیارد تومان نیاز است.

,

قادری خاطر نشان کرد: این در حالی است که برای تجهیزات داخلی نیز مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز لازم است.

,

تحقق ۱۰۵ درصدی تعهدات اشتغال میراث فرهنگی

, تحقق ۱۰۵ درصدی تعهدات اشتغال میراث فرهنگی, تحقق ۱۰۵ درصدی تعهدات اشتغال میراث فرهنگی,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تعهد اشتغال سال گذشته این دستگاه را ۲ هزار و ۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۱۴۱ نفر ثبت در سامانه رصد شده‌اند که معادل ۱۰۵ درصد تعهدات را نشان می‌دهد.

,

وی اظهار داشت: امسال دو هزار و ۸۹ نفر تعهد اشتغال داریم که تسهیلات مورد نیاز برای آنها ۱,۷۶۶,۸۳۳ ریال است.

,

قادری بیان داشت: نرخ بیکاری استان کرمانشاه ۱۳۲۷۳۶ نفر است که هدف گذاری ما برای کاهش نرخ بیکاری در سال ۹۸ تعداد ۴۶ هزار نفر تعیین شده است.

,

وی به آمار آموزش‌های مختلف در حوزه‌های گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۹۷ حدود ۱۶۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف گردشگری آموزش دیدند اما از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۸۰۰ نفر این آموزش‌ها را گذرانده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه