اخبار داغ

معاون پارلمانی سپاه:

رهبری بارها در خصوص عدم اعتماد به طرف مقابل تذکر دادند/ دولت باید نسبت به تصمیمات خود پاسخگو باشد

رهبری بارها در خصوص عدم اعتماد به طرف مقابل تذکر دادند/ دولت باید نسبت به تصمیمات خود پاسخگو باشد
معاون پارلمانی سپاه گفت: اگر ما سیاست‌های ولایت را در حوزه اقتصادی کشور مشاهده کنیم؛ میبینیم تدابیری وجود دارد که رهبری تذکر می دهند که دیگران توجه کنند و دولت باید نسبت به تصمیماتی که اتخاذ می کند و در خصوص برنامه‌های اجرایی و عملکردی پاسخگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار، معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان که فرمودند "در صحبت‌ها بود که تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند"،گفت: جایگاه ولایت مشخص است و رهبر معظم انقلاب در سیاست گذاری های کشور ورود و آنها را بلاغ می کنند و بعد از آن در طی اجرای سیاست های نوعی نظارت دارند و تدابیر خود را ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه همان گونه که معظم له فرمودند در کار اجرایی ورود پیدا نمی کنند، اظهار کرد: اینکه برخی بخواهند تصویب برجام را به رهبری نسبت دهند مسئله ای درست نیست؛ چرا که رهبری در این راستا هم نامه ای را تنظیم کردند و هم طی سخنانی تذکر دادند که طرف مقابل قابل اعتماد نیست.

,

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که گام های متناظر برداشته شود؛ اما هیچ کدام از موراد رعایت نشد و چنانچه مواردی که رهبر فرزانه انقلاب فرموده بودند رعایت شده بود امروز ما مشکلی نداشتیم.

,

جوکار عنوان کرد: بر اساس قانون اساسی از ابتدای انقلاب و چه در زمانی که امام خمینی(ره) در قید حیات بودند رهبری سکان نظام را در اختیار دارند و کمتر در مسائل اجرائی ورود پیدا می کنند و اینکه مواردی که مربوط به قوه مجریه است خودشان اجرا کنند.

,

این مقام مسئول افزود: پس از فتح خرمشهر مسائلی مطرح بود که جنگ را ادامه دهیم یا خیر و امام خمینی(ره) نظر کارشناس کارشناسان نظامی را گرفتند و بعدا با این موضوع موافقت می‌کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز این مسئله بحث مهمی است که در کشور داریم، ابراز کرد: مقام معظم رهبری هم امروز و هم قبل و بعد  از تصویب برجام در خصوص تنگناها و دل نگرانی هایی که در این زمینه بوده است به دولت تذکر دادند؛ اما اینکه در روند تصمیم آن ورود پیدا کند؛ اینگونه نیست.

,

جوکار با تأکید بر اینکه اگر ما سیاست های ولایت را در حوزه اقتصادی کشور مشاهده کنیم؛ میبینیم تدابیری وجود دارد که رهبری تذکر می دهند که دیگران توجه کنند، خاطر نشان کرد: دولت باید نسبت به تصمیماتی که اتخاذ می کند و در خصوص برنامه های اجرایی و عملکردی پاسخگو باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه