اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان غربی:

رمز موفقیت در دفاع مقدس مدیریت جهادی بود

رمز موفقیت در دفاع مقدس مدیریت جهادی بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مدیریت جهادی و انقلابی رمزک موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، عصر روز شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در خوی برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با محاسبه دقیق و تا دندان مسلح به قصد براندازی نظام به کشور حمله کرد اما تنها چیزی که در محاسبه آن دچار اشتباه شد اراده و ایمان ملت شریف ایران بود چراکه مردم و رزمندگان با اراده ای پولادین به مقابله با دشمن پرداختند و در این راه از هیچ ایثاری کوتاهی نکردند و تا پیروزی بر دشمن از پا ننشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: ما توانستیم ۸ سال با عزت و سرفرازی در مقابل دشمن بایستیم و اراده ملت بزرگ و شجاع بود که قدرت پوشالی آمریکا و هم پیمانانش را در دنیا بر هم کوبید و شکست داد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء، با توصیه به درس آموزی از دفاع مقدس در راستای اجرای گام دوم انقلاب، تصریح کرد: آمریکا چندین سال است که ایران را با هر گزینه ای مورد حمله قرار داده و هر بار نیز با شکست مفتضحانه ای مواجه شده اما توانایی و جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد چراکه اگر داشت هیچ گاه تردید نمی کرد.

,

وی، اضافه کرد: نباید از جنگ روانی و هیبت دشمن ترسید بلکه باید مقاومت کرد و با مدیریت جهادی و پای کار آوردن نیروهای انقلابی و با سرلوحه قرار دادن آرمان های دفاع مقدس کشور را از بحران های به وجود آمده توسط عوامل داخلی و خارجی دشمن به سلامت بگذرانیم.

,

در ادامه این برنامه از رزمندگان و جانبازان عملیات بیت المقدس خوی تجلیل و با حضور در مزار شهدا و غبار روبی گلزار شهدا با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه