اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان:

ماه رمضان امسال تمامی مددجویان از کمک‌رسانی مردم کرمان بهره‌مند شدند/آسان پرداخت‌ها راهی مورد اعتماد در جهت کمک به نیازمندان

ماه رمضان امسال تمامی مددجویان از کمک‌رسانی مردم کرمان بهره‌مند شدند/آسان پرداخت‌ها راهی مورد اعتماد در جهت کمک به نیازمندان
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: عده ای با تهیه سبدهای کالا و عده ای به صورت نقدی کمک هایشان را به کمیته امداد می رسانند تا از این طریق، کمک هایشان به دست افراد نیازمند برسد و خوشبختانه در ماه رمضان امسال همه مددجویان از محبت ها و کمک رسانیهای کرمانیها بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ماه رمضان ماه دعا، نیاش، عبادت و خیرخواهی است. ماهی که در آن بندگان خدا نه تنها گفتگو و رازدلشان با خدا بیش از گذشته می شود بلکه سعی در این دارند که رضایت خداوند را بیشتر جلب کنند ، گویی راز این محبت و دوستی باید جلب نظر باشد و بدون شک کمک و دستگیری بندگان خدا از راههایی است که موجب شوق و رضایت خداوند خواهد بود، راهی که فلسفه ی این ماه نیز همین است. درک کردن احوال بندگان نیازمند و در نهایت به کمک و یاری نیازمندان شتافتن الفبای ماه رمضان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, ؛,

یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با افزایش میزان کمک و صدقه توسط کرمانی ها  می گوید: به طور کلی در این ماه و خاصتا در شب های قدر همواره شاهد افزایش کمک های مردمی از سوی کرمانیها بوده ایم.

, راه آرمان؛ ,

او بیان داشت: عده ای با تهیه ی سبدهای کالا و عده ای به صورت نقدی کمک هایشان را به کمیته امداد می رسانند تا از این طریق کمک هایشان به دست افراد نیازمند برسد و خوشبختانه در ماه رمضان امسال همه ی مددجویان  از محبت ها و کمک رسانیهای کرمانیها بهره مند شدند.

,

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان نرم افزارها، تلفن ها ، اپلیکیشن ها و یا مدل های آسان پرداخت رانسبت به سایر روش های کمک رسانی بهتر دانست و افزود: مزیت این راه ها این است که وجه کمک بلافاصله در حساب کمیته امداد خواهد آمد و حتی می توان در همان روز از پول واریز شده در جهت یاری رسانی به نیازمندان استفاده کرد.

,

صادقی ادامه داد: صندوق صدقات یک نماد برای کمک رسانی است اما جالب است بدانید کمتر از یک چهارم از کمک های مردمی از طریق صندوق ها است.

,

وی تشریح کرد:کمک رسانی از طریق صندوق های صدقه با مشکلاتی همراه است، اول آنکه هزینه ای باید به افراد بدهیم تا صندوق ها را تخلیه کنند ، از طرفی هماهنگی با خانواده ها و حضور داشتن افراد در خانه و یا مامور کمیته د ر زمان استراحت خانواده مراجعه می کند از جمله دغدهه ها و مشکلات کمک رسانی از طریق صندو ق ها است از این رو توصیه می کنیم افراد برای کمک از راه های آسان پرداخت استفاده کنند از طرفی شفافیت و اعتماد مردم نیز از بیشتر خواهد بود.

,

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان طرح اکرام ایتام را یک فرصت استثنایی دانست و گفت: تعداد زیادی یتیم داریم که حامی ندارند و امیدواریم تا آخر امسال این فرزندان نیز حامی پیدا کنند؛ این طرح دارای برکات زیادی است چرا که همواره شاهد هستم که خیرین و حامیان از برکات این طرح صحبت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه