اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل:

بیانیه گام دوم امید به آینده را زنده می کند

بیانیه گام دوم امید به آینده را زنده می کند
همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با عملیات تبلیغی رمضان 1440 با حضور با شکوه ائمه جماعت،مسئولین هیئت های مذهبی و مداحان به همت تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، به مناسبت ماه مبارک رمضان همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با عملیات تبلیغی رمضان 1440  با حضور با شکوه ائمه جماعت،مسئولین هیئت های مذهبی و مداحان به همت تبلیغات اسلامی  و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان  برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در این همایش با بیان اینکه محور برنامه های ماه رمضان تبیین بیانیه گام دوم است، افزود: محور اصلی این بیانیه جوان‌ها هستند و اگر بیانیه گام دوم به درستی تبیین گردد امید به آینده را برای نسل فعال در تداوم انقلاب اسلامی ترسیم و تدوین می‌کند.

بهرامی با تاکید براین موضوع که سبک زندگی ما مبتنی بر مجموعه ای از ارزش های دینی تعریف می‌شود، از مبلغین و درخواست کرد تا از ایام ماه رمضان در طرح مسائل مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب از جمله معنویت و اخلاق، سبک زندگی اسلامی، امید به اینده استفاده کرده و به اهمیت این موضوع با تکیه بر مستندات قرآنی و روایی تاکید کنند.

وی با بیان اینکه نقش مبلغات دینی در بیانیه گام دوم بسیار حساس است، گفت: مبلغات دینی باید در ماه مبارک رمضان نسبت به جذب جوانان در برنامه های فرهنگی تلاش کنند و به‌عنوان طلایه‌داران تبلیغ وظیفه دارند در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و آرمانهای امام راحل قدم بردارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل به تبیین راه‌های رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف بیانیه، ابتدا باید کار جهادی در جامعه ترویج یابد چرا که بدون داشتن روحیه انقلابی اهداف اصلی این بیانیه ارزشمند، محقق نخواهد شد.
 
در این همایش  از 17 خادم برگزاری اعتکاف رجبیه و پیرغلام اهل بیت(ع) و همچنین خبرنگاران شهرستان اردل تجلیل شد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه