اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

سوم خرداد نمونه بارز اثربخشی مقاومت است

سوم خرداد نمونه بارز اثربخشی مقاومت است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: بزرگداشت سوم خرداد ، پاسداشت روزی است که نمونه بارز اثربخشی مقاومت ، پایداری و نشانه آشکار شدۀ عنایت و لطف خداوند است که دست غیب به یاری انقلاب اسلامی آمد و منجر به فتح خرمشهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گنبدکاووس که به مناسب ایام آزادسازی خرمشهر، صبح امروز در یگان 60 زرهی عمار یاسر برگزار شد، همچنین به ایام شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر اشاره کرد و گفت: امام علی(ع) مظهر عدل الهی و تجسم همه آمال و آرزوهای اسلام ناب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، ,

مسیر ما مسیر مقاومت است

, مسیر ما مسیر مقاومت است, مسیر ما مسیر مقاومت است,

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه گفت: سوم خرداد نشانه روشنی از عنایت خداوند است و به برکت آن امامی که جز اخلاص و بزرگی در وجودش نبود و با همت بلند شهدایی که در رکابش بودند این بزرگی را برای ما به ارمغان گذاشته شد.

,

وی تصریح کرد: اگر امروز اسلام در جهان جایگاهی دارد به برکت این پایداری هاست و مسیر ما مسیر مقاومت است و اقتداری که در دنیا داریم از موشک های نقطه زن گرفته تا سوخت های جامد  که در هیچ ارتشی وجود ندارد، همه دستاورد ایثارگری و مقاومت این ملت بزرگ است که به شکل واضح تر آن در فتح خرمشهر اثربخشی آن دیده شد.

,

حجت الاسلام ترابی ابراز امیدواری کرد این پیروزی های استمرار پیدا کند و انقلاب اسلامی خود را در آینده ای نه چندان دور برای زندگی در دنیای بدون اسرائیل آماده کند و شجره طیبه مقاومت و فرهنگ بسیج و بسیجی در دنیا اثرگذار باشد و اسلام پس از غیبت هزارساله تصمیم گیر اصلی همه حوادث جهانی شود.

,

وی با عنوان این مطلب که مقام معظم رهبری استکبار را در حال احتضار دانسته اند تصریح کرد: اگر ما شمارش معکوس اعلام می کنیم و برای نابودی اسرائیل زمانبندی اعلام می کنیم و اگر آمریکا را نیز در حال احتضار می بینیم به برکت همین ایستادگی هاست.

,

ماه رمضام ماه ارتقاء روح و اراده هاست

, ماه رمضام ماه ارتقاء روح و اراده هاست, ماه رمضام ماه ارتقاء روح و اراده هاست,

مام جمعه گنبدکاووس همچنین به فضلیت لیالی قدر اشاره کرد و ضمن تاکید بر نهایت استفاده از فرصت های الهی گفت: ماه مبارک رمضان برای همه حتی آن صاحب عذری که نمی تواند روزه بگیرد ماه با عظمتی است و برای هدایتی که به واسطه قرآن در این ماه نازل شده است باید شکرگزار خداوند باشیم.

,

وی افزود: یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان روزه گرفتن است و این ماه تنها برابر با روزه نیست همچنین ماه سوزاندن همه بدی ها و ، ماه آمرزش گناهان بزرگ ، ماه حکمت ، ارتقاء روحی و اراده ها و شکوفا شدن و جوانه زدن صبرو اخلاص است که در آن شب قدر واقع شده است.

,

وی پیرو امامی بودن که پای ارزشها بایستد وهمیشه آماده شهادت باشد و شعارش بعد از شهادت نیز رستگاری است را مایه افتخار دانست و گفت: سربازان انقلابی برای حفاظت از انقلاب اسلامی و تجسم اسلام ناب پای در رکاب هستند و این عظمت را درک کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه