اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان:

وضعیت حمیدیه همچنان نابسامان است/برای ساخت مسکن به کمک‌های نقدی مردم نیاز داریم

وضعیت حمیدیه همچنان نابسامان است/برای ساخت مسکن به کمک‌های نقدی مردم نیاز داریم
پاداش گفت:وضعیت حمیدیه هم چنان نا به سامان است و نیازمند کمک مردم استان کرمان هستند و بهترین فرصت است تا کمک های آن ها را در زلزله بم و سایر اتفاقات تلخی که در گذشته برای کرمان افتاده بود جبران کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله پاداش با بیان اینکه شب گذشته از منطقه سیل زده حمیدیه به کرمان بازگشته است در خصوص وضعیت فعلی مردم حمیدیه در گفت و گو با خبرنگار"راه آرمان " گفت: در حال حاضر سپاه در خصوص مسکن و ساخت و ساز منزل برای سیل زدگان حمیدیه در حال فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مردم حمیدیه هم چنان نیاز به اقلام خوراکی و کمک های نقدی مردم دارند؛ برخی از مردم در چادرها زندگی می کنند و خانه های آن ها به هیچ وجه قابل سکونت نیست.

,

وی خاطر نشان کرد: یکی از روستاهای حمیدیه که شامل 40 خانوار است کاملا تخریب شده است و باید به طور کامل بازسازی شود و در حال حاضر آن ها در کانکس هایی که از طرف دولت به آن ها اهدا شده است زندگی می کنند.

,

پاداش تصریح کرد: قرار است دولت به مردم سیل زده جهت ساخت مسکن وام دهد که این وام تا 70 درصد نیاز آن ها را تامین می کند و سپاه از طریق نواحی،پایگاه های بسیج و مساجد تلاش می کند این 30 درصد باقی مانده را جبران کند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: وضعیت حمیدیه هم چنان نا به سامان است و نیازمند کمک مردم استان کرمان هستند و بهترین فرصت است تا کمک های آن ها را در زلزله بم و سایر اتفاقات تلخی که در گذشته برای کرمان افتاده بود جبران کنیم.

,

وی عنوان کرد: همه مردم باید برای کمک به آن ها آستین همت را بالا زده و در ارسال کمک های نقدی برای ساخت مسکن به آن ها کمک کنند و در این راستا خوشبختانه فقط نه سپاه بلکه کلیه دستگاه های اجرایی استان کرمان پای کار هستند.

,

پاداش درپایان مطرح کرد: 70 درصد محصولات کشاورزی حمیدیه زیر آب رفته است و آن ها عملا هیچ کار و فعالیتی ندارند لذا با حضور مردم و شرکت ها و کارخانجات در کنار مسئولین با جمع آوری کمک های نقدی می توانیم قولی که به مردم حمیدیه دادیم عملی کنیم و استان کرمان تا پایان ساخت مسکن در کنار آن ها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه