اخبار داغ

چشمان منتظر، دستان با سخاوت/ کودکان یتیم چشم انتظار یاری خیران هستند

چشمان منتظر، دستان با سخاوت/ کودکان یتیم چشم انتظار یاری خیران هستند
همزمان با شب های قدر، پایگاه های کمیته امداد استان تهران پذیرای خیران و‌ نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام ومحسنین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به کودکان یتیم و غیریتیم گزارشی از برپایی پایگاه های جذب حامی در شب های قدر ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی به ایستگاه‌‌های ثابت در شهر تهران اشاره کرد و افزود: حرم‌های امامزاده صالح و حضرت عبدالعظیم حسنی در تجریش و‌شهرری، مصلای تهران، ایستگاه های مترو آزادی، ‌صادقیه، میرداماد، دروازه دولت، امام خمینی، دانشگاه تهران و امام صادق و مسجد النبی به عنوان پایگاه های ثابت مشغول فعالیت هستند.
,
 
,
شیران با اشاره به طرح اکرام ایتام و‌محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: این طرح یکی از طرح های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست حمایت و بخش محسنین نیز ازکودکانی که پدرشان از کارافتاد، زندان و متارکه کرده اند،حمایت می کند.
,
 
,
مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از 19  هزار یتیم و فرزند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 65 هزار و 754حامی خیر و نوع دوست از این فرزندان حمایت می‌کنند.
,
 
,
 شیران یاد آور شد:در نیمه اول ماه مبارک رمضان  دو هزار و 80 خیّر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.
,
 
,
وی ابراز امیدواری کرد: خیران و‌نیکوکاران از فرصت ارزشمند شب های قدر نهایت بهره را ببرند و با حضور در پایگاه های کمیته امداد استان تهران با ثبت نامشان به عنوان حامی، از کودکان یتیم و‌ غیر یتیم حمایت کنند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه