اخبار داغ

بخشدار گهرباران اعلام کرد؛

حضور 24 ناجی در 12 نقطه ممنوعه ساحل میاندورود

حضور 24 ناجی در 12 نقطه ممنوعه ساحل میاندورود
بخشدار گهرباران میاندورود گفت: میاندورود بیش از 9 کیلومتر ساحل و 12 نقطه ممنوعه دارد که 24 ناجی در این نقاط حضور دارند تا اتفاقی برای مسافران نیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حنیف سورکی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، درباره تمهیدات انجام شده برای آغاز طرح دریا، اظهار کرد: میاندورود بیش از 9 کیلومتر ساحل و 12 نقطه ممنوعه دارد که 24 ناجی در این نقاط حضور دارند تا اتفاقی برای مسافران نیفتد.

وی بیان کرد: در سال جاری چهار طرح دریا داریم که به صورت عمومی یا خصوصی به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

بخشدار گهرباران با بیان اینکه به‌دنبال افزایش کیفیت و امکانات طرح‌های دریا هستیم، خاطرنشان کرد: دو سرمایه‌گذار در مرحله اخذ مجوز برای ایجاد طرح دریا هستند.

سورکی‌آزاد با اشاره به آغاز طرح دریا از اول خرداد، افزود: به‌دلیل متقارن شدن این ایام با ماه مبارک رمضان، عملا طرح دریا از عید فطر شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته در ساحل میاندورود غریق نداشتیم و در سال جاری نیز رویکرد ما این است که غریق نداشته باشیم و در کنار آن از بازی بومی و محلی و بازارچه عرضه محصولات روستاییان در ساحل استفاده کنیم.

سورکی‌آزاد درباره وضعیت کشاورزی در گهرباران، گفت: کمبود آب کشاورزی نداریم و در حال پیگیری حل آسیب‌های ناشی از سیل هستیم.

بخشدار گهرباران خاطرنشان کرد: جاده ساحلی و نقاطی که در سیل اخیر از بین رفت به‌زودی پیمانکار برای حل این مشکلات و بازسازی نقاطی از جاده که در سیل از بین رفت وارد می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه