اخبار داغ

در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارگری استان کرمان مطرح شد؛

روحیه جهادی بسیجیان عامل آزادسازی خرمشهر شد/ شیفت ایثار از جمله خدمات ارزنده بسیج کارگری است

روحیه جهادی بسیجیان عامل آزادسازی خرمشهر شد/ شیفت ایثار از جمله خدمات ارزنده بسیج کارگری است
صبح امروز با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان و مسئولین مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج کارری استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج کارگری استان کرمان در سالن فجر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از بسیجیان و مدیران عامل کارخانجات استان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

طی این مراسم از زحمات فرمانده سابق بسیج کارگری حسین باقری تقدیر و محسن شفیعی  به عنوان فرمانده جدید این قشر معرفی گردید .

,

رضا اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون استان در جمع مدعوین ضمن تقدیر از زحمات سه ساله حسین باقری فرمانده اسبق بسیج کارگری گفت : ازاد سازی خرمشهر تنها با روحیه جهادی و انقلابی بسیجیان و رهنمود های رهبر کبیر انقلاب صورت گرفت و اکنون نیز که د رجنگ اقتصادی هستیم همین اتفاق در حال رخ دادن است و بسیج کارگری در کنار رهنمود های رهبر انقلاب این مسیر را در پیش گرفته است

,

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بسیج کارگری گفت : طی سه سال فعالیت ما با بسیج کارگری دستاوردهای بزرگی رقم خورد که مهمترین ان ایجاد روحیه تعامل و همفکری کارگران و کارفرمایان ، کاهش اعتراضات کارگری ، رشد تولید و ترویج روحیه نشاط بوده است

,

مدیر کل اداره تعاون استان اذعان کرد : در حال حاضر رشد و توسعه پایگاههای بسیج ۱۰۰ درصدی بوده است  و شیفت ایثار با ارزش ترین طرح اجرا شده و موفق در این سه سال بوده است که باعث رشد تولید و ترویج روحیه جهادی و انقلابی شده است .

,

در ادامه حسین باقری فرمانده اسبق بسیج کارگری استان ضمن تشکر از تمامی کسانی که وی را همراهی کرده اند گفت: فعالیت در جامعه کار و تولید خستگی ندارد زیرا روحیه بخش ، و پر انگیزه است، لذا در طول ۵ سال خدمت در هر دو دوره مدیر کلی جنابان رحمانی و اسماعیلی جز خدمت هدف دیگری دنبال نشد البته نقص هم داشته ایم اما رونق تولید و رشد فعالیت ها ما را پر نشاط و بر سر ذوق خدمت نگه می داشت .

,

وی ادامه داد : باید از خدمات مدیر عامل لاستیک بارز کرمان مهندس علی اکبر مشرفی تشکر کرد که مبدع راه اندازی ستاد یادواره شهدای کارگر استان شدند و در این راستا زحمات بسیاری را با کمک مدیر کارخانه جناب مهندس زنگنه متحمل شدند .

,

باقری افزود : طی این ۵ سال نزدیک به ۲۰۰ واحد تولیدی را بررسی کردیم و با مشکلات از نزدیک روبه رو شده و با کمک مدیران استان در راستای میز خدمت بسیج سعی در رفع آنان نمودیم که این مهم بدون توجه مدیران استان غیر ممکن بود لذا در این بازدید ها فقط به واحد های دارای پایگاه توجه نکردیم بلکه هرجا که راهمان می دادند و اجازه کمک داشتیم خدمت  می کردیم .

,

فرمانده فعلی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان ادامه داد : شیفت ایثار با تفاهم نامه سه جانبه در شرکت ذغال سنگ ، برگزاری ۲ یادواره شهدای کارگری با حرکتی نوین و اجرای طرح ایران یار و برگزاری جشنواره های نخبگان کارگری از مهمترین فعالیت های این قشر خدوم بوده است که بدون کمک کارفرمایان مدیران جامعه کار و تولید غیر ممکن بود .

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : تنها به دنبال خدمت باشید و محدود به ساعت کاری و صبحی را به شب رساندن نباشید که دچار روز مردگی خواهیم شد و در رشد و حرکت باز خواهیم ماند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه