اخبار داغ

رییس اداره صمت صومعه سرا خبر داد

توزیع ۳۰ تن شکر تنظیم بازار با نرخ تعادلی در صومعه سرا

توزیع ۳۰ تن شکر تنظیم بازار با نرخ تعادلی در صومعه سرا
رییس اداره صنعت و معدن وتجارت صومعه سرا، گفت: ۳۰ تن شکر برای تنظیم بازار با نرخ تعادلی وارد این شهرستان شده است که با قیمت ۳هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز شعاعی در گفت و گو با خبرنگار 8دی، اظهار کرد:۳۰ تن شکر برای تنظیم بازار با نرخ تعادلی  وارد شهرستان شده است و با قیمت سه هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فریبرز شعاعی در گفت و گو با خبرنگار 8دی، اظهار کرد:۳۰ تن شکر برای تنظیم بازار با نرخ تعادلی  وارد شهرستان شده است و با قیمت سه هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد., 8دی,

وی با اشاره به لیستی که اتاق اصناف از طریق اتحادیه به عاملین توزیع معرفی کرده است، گفت: اتحادیه تعاون روستایی و همین طور بخشداری ها از طریق شورا ها حدود ۶۰  عامل توزیع را شناسایی و به آنان تخصیص داده ایم و براساس وسعت و ظرفیت آن فروشگاه میزان شکر را به آنها تخصیص دادیم.

,

 

,

** هفته گذشته به دلیل عدم ورود محموله شکر بازار ملتهب بود

, ** هفته گذشته به دلیل عدم ورود محموله شکر بازار ملتهب بود, ** هفته گذشته به دلیل عدم ورود محموله شکر بازار ملتهب بود,

رییس اداره صنعت و معدن وتجارت صومعه سرا با اشاره به علت صفی شدن خرید شکر، اضافه کرد: در هفته گذشته چون شکر وارد شهرستان نشده بود و قیمت آن در بازار متفاوت بود این التهاب را در بازار داشتیم و سعی کردیم با یک شیب مناسبی توزیع کنیم تا در هر روز در هر خیابان یا منطقه ای دو یا سه عامل توزیع را داشته باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

شعاعی با بیان اینکه ۱۵تن شکر از طرف تعاون روستایی در راه صومعه سرا است،  تصریح کرد: این هم در همین سیستم توزیع انجام می شود و نظارت برآن داریم تا این تعادل و ثبات را داشته باشد.

,

وی افزود: یک جو هیجانی ایجاد شد که با مواردی که ذکر شد و با اطلاع رسانی شما رسانه ها این مشکل برطرف می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه