اخبار داغ

استاندار اردبیل:

پروژه راه آهن میانه - اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می رسد/ تبلیغات انتخاباتی باید به دور از سیاه نمایی باشد

پروژه راه آهن میانه - اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می رسد/ تبلیغات انتخاباتی باید به دور از سیاه نمایی باشد
استاندار اردبیل گفت: خواسته دشمنان ما که نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان را قبول دارند، این است گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در تبلیغات انتخاباتی همدیگر را تخریب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو، صبح امروز در نشست با دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی استان با بیان این که پروژه راه آهن میانه - اردبیل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید اظهار داشت: تداوم این پروژه به پارس آباد و اتصال به خط ریلی جمهوری آذربایجان با ارائه توجیه اقتصادی در مرحله تعیین نقشه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: از سال ۷۷ تا به امروز ۱۵۰ کیلومتر جاده چهار خطه در استان احداث شده و عملیات اجرایی ۶۰ کیلومتر دیگر در سال جاری آغاز می‌شود که این مقدار جاده چهار خطه، معادل یک سوم بیست سال گذشته است.

,

استاندار اردبیل برنامه‌ریزی استانداری برای فعال‌سازی واحد‌های تولیدی راکد به عنوان ظرفیت قابل توجه اشتغال و تولید استان در سال رونق تولید را تشریح کرد و از فعال سازی مجدد ۱۱۷ واحد جهاد کشاورزی در نقاط مختلف استان خبر داد.

,

بهنام جو حرکت‌های مثمر و قابل توجه انجام گرفته در بخش‌های صنعت و کشاورزی در استان از قبیل تکمیل کارخانه بزرگ کامیون سازی مشگین شهر، فاز دوم آرتاویل تایر، شبکه پایاب سد خداآفرین، پتروشیمی نمین، مجتمع زنجیره‌ای شیرالات گرمی، بهره برداری از ۳۰۰ هکتار مجتمع گلخانه مغان در آینده نزدیک، تحول در وضعیت معیشتی نیرو‌های کشت و صنعت و دامپروری مغان و آغاز گزینش و به کارگیری ۵۰۰ نفر نیروی جدید در این شرکت در کنار برنامه ریزی برای رونق تولید و صادرات آن و اجرای بزرگ‌ترین پروژه‌های آبی کشور در استان را یادآور شد.

,

وی تصریح کرد: همه این کار‌های مهم به همت بخش خصوصی و با حمایت‌ها و تلاش‌های نمایندگان استان، مدیران و همه دست اندرکاران محقق شده اند و امسال، سالی است که اقدامات آغاز شده در سنوات گذشته، به مرور نتیجه می‌دهند و کاندیدا‌ها نیز باید برنامه‌های خود را برای تسریع این حرکت‌ها اعلام کنند.

,

استاندار اردبیل گفت: خواسته دشمنان ما که نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان را قبول دارند، این است گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در تبلیغات انتخاباتی همدیگر را تخریب کنند.

,

بهنام جو بر اخلاق مداری و پرهیز از بی تقوایی و بی انصافی در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد و افزود: تبلیغات انتخاباتی اگر با رعایت اخلاق و منطق و دور از سیاه‌نمایی‌ها و بی انصافی‌ها باشند، می‌توانند به ارائه راه کار‌هایی برای توسعه استان نیز منجر شوند.

,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تنگنا‌های به وجود آمده اظهار کرد: در کنار شیطنت‌های دشمنان، نحوه و کیفیت مدیریت هم در به وجود آمدن برخی مشکلات اقتصادی موجود نقش داشته و بر این اساس، برای مرتفع کردن معضلات موجود باید با شتاب بیش تری حرکت کنیم.

,

استاندار اردبیل به سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز اشاره کرد و گفت: اختصاص اعتبار به بخش صنعت استان از برکات این سفر خواهد بود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه از فعالیت ۴۷ حزب به طور رسمی در استان خبر داد و گفت: اکثر احزاب فعال استان مجوز‌های لازم را از ماده ۱۰ دریافت کرده اند.

,

بهروز ندایی افزود: خانه احزاب استان در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه