اخبار داغ

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان:

15 میلیارد ریال اعتبار به احداث زیرساخت‌های گردشگری دریاچه گهر اختصاص یافت

15 میلیارد ریال اعتبار به احداث زیرساخت‌های گردشگری دریاچه گهر اختصاص یافت
معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان گفت: 15 میلیارد ریال برای احداث زیرساخت‌های گردشگری دریاچه گهر دورود اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سید امین قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص 15 میلیارد ریال برای احداث زیرساخت‌های گردشگری دریاچه گهر دورود اظهار داشت: با توجه به حجم بالای خسارت به زیرساخت‌های گردشگری دریاچه گهر دورود براثر سیل فروردین‌ماه امسال نسبت جذب اعتبارات لازم اقدام و به‌زودی عملیات ایجاد زیرساخت‌ها آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی بابیان اینکه ارزیابی اولیه کارشناسان گردشگری استان برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه صورت گرفته است افزود: 15 خرداد تا پایان شهریورماه گردشگران می‌توانند از دریاچه زیبای گهر دورود بازدید کنند.

,

 

,

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا قبل از آغاز فصل گردشگری از این دریاچه، عملیات ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور گردشگران آغاز شود.

,

 

,

وی از واگذاری بخش خدمات‌رسانی به گردشگران در دریاچه گهر شامل پارکینگ، سفره‌خانه، کمپ اقامتی، جمع‌آوری زباله و خدمات باربری به بخش خصوصی خبر داد و گفت: این اقدامات نیز تا قبل از حضور گردشگران انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه