اخبار داغ

از تملک ساختمان خوابگاه اساتید بوشهر تا واگذاری واحد دشتستان

از تملک ساختمان خوابگاه اساتید بوشهر تا واگذاری واحد دشتستان
ساختمان خوابگاه اساتید بوشهر و پروژه نیمه کاره واحد دشتستان بدلیل عدم تدبیر مسئولین این دانشگاه توسط اشخاص حقیقی تملک و واگذار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یکی از مهمترین مراکز علمی در سطح استان است که توانسته بیشترین حجم دانشجو در رشته و رتبه های علمی مختلف به خود اختصاص دهد تا جائیکه جوانان استان بیشترین جمعیت حضور در این دانشگاه در برابر دیگز موسسات علمی و آموزشی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

با توجه به حضور اساتید پروازی در دانشگاه ازاد اسلامی  استان، ساختمان مسکونی در راستای رفاه حال مدرسین طی سالهای گذشته در شهر بوشهر واقع در خیابان مطهری خریداری شده است  که براساس تعهدات فی ما بین  دانشگاه مبلغی معلوم باید طی بازه زمانی مشخصی به حساب مالک اصلی واریز تا کاملا ملک در اختیار دانشگاه آزاد قرار گیرد.

,

براساس شنیده ها  این ساختمان در مدت چند سال در تملک دانشگاه بوده که بدلیل عدم پرداخت بخشی از طلب صاحب ملک از طرف دانشگاه اختلافاتی به وجود امده که با  حضور در مراجع قانونی  این ملک چند میلیاردی به نفع صاحب اولیه صادر و باعث ایجاد خسارت عمده ای به دانشگاه آزاد شده است.

,

باتوجه به شرایط فعلی افزایش نرخ مسکن در استان  باید دید چه کسی پاسخگوی این خسارت عمده بر دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خواهد بود، آیا مسئولین قبلی باید پاسخ گو چنین خسارتی باشند یا متولیان این روزهای دانشگاه ازاد؟

,

واگذاری واحد دشتستان به بخش خصوصی

, واگذاری واحد دشتستان به بخش خصوصی,

این داستان بی تدبیری دانشگاه آزاد در استان به این جا ختم نشده و سالها است پروژه ایجاد مجتمع دانشگاه آزاد دشتستان همچنان نیمه کاره است و  دانشجویان و اساتید در انتظار تکمیل آن واحد هستند.

,

براساس اخبار منتشر شده در رسانه های محلی  بخشی از ملک دانشگاه آزاد دشتستان به بخش خصوصی جهت احداث مجموعه بیمارستانی واگذار شده است.این در حال است  گکه رئیس فعلی دانشگاه آزاد برازجان در گفت و گو با یکی از رسانه های محلی بوشهر اظهار کرده است: متاسفانه در مدتی که این پروژه بزرگ و عظیم علمی آموزشی شروع به کار شده است شاهد اقداماتی هستیم که همه ما را نگران کرده است .

,

وی بیان داشته است: من با این روند و وضعیت پیش آمده برای آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان ( برازجان ) احساس خطر می کنم و همین جا اعلام می کنم و از مسئولین عزیز و پرتلاش استدعا دارم ،  انتظار دارم ، خواهش می کنم به کمک و یاری دانشگاه بیایید.

,

این پایگاه خبری براساس رسالت خبری خود آمادگی دارد تا بتواند جهت تنویر افکار عمومی جوابیه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مطلب فوق منتشر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه