اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

نظارت‌ها برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها تشدید می‌شود

نظارت‌ها برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها تشدید می‌شود
علیرضا رزم‌حسینی گفت: نظارت‌ها برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها تشدید می‌شود و دستگاه های متولی کنترل قیمت ها، نظارت بیشتر و دقیق تری بر بازار داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از روزهای نخست پس از خروج آمریکا از برجام، دشمن بر اقتصاد و معیشت مردم و درنتیجه افزایش ضریب نارضایتی مردم متمرکز شده است با این هدف که یا موضوع فروپاشی نظام به نتیجه برسد یا جمهوری اسلامی پای میز مذاکره برود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: به رغم تحریم های ظالمانه و فشارهای بین المللی، به دلیل وسعت دامنه نفوذ جمهوری اسلامی ایران، برخی کشورهای همسایه در مقابل بدعهدی و فشارهای اقتصادی دشمن واکنش نشان داده و اقدامات یکجانبه آمریکا را محکوم کرده اند.

,

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری بر لزوم حفظ انسجام و وحدت داخلی تاکید دارند، ادامه داد: در شرایطی که دشمن روی نتایج جنگ اقتصادی برای مقابله با جمهوری اسلامی حساب کرده است، باید به دور از اختلاف نظرهای سیاسی، دست به دست هم بدهیم و زیر چتر ولایت فقیه، انسجام داخلی را به طور کامل حفظ کنیم.

,

وی بیان کرد: از سوی دیگر، در شرایط فعلی ضرورت دارد که برای خدمت رسانی شایسته تر به مردم و عبور از مشکلات در عرصه های مختلف اقتصادی، تلاش مضاعفی داشته و مطابق با شرایط امروز تصمیم گیری انجام دهیم لذا انتظار می رود که مدیران دستگاه ها و فرمانداران تلاش خود را مضاعف کنند. 

,

استاندار خراسان رضوی همچنین با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت ها بر بازار برای کنترل قیمت کالاهای مصرفی مردم خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی کنترل قیمت ها، نظارت بیشتر و دقیق تری بر بازار داشته باشند؛ این موضوع امکان پذیر است اما باید جدیت بیشتری وجود داشته باشد تا از گرانی های مضاعف جلوگیری شود. 

,

وی مدیران دستگاه های اجرایی را به خوشرویی در برقراری ارتباط با مردم توصیه کرد و گفت: در سیره ائمه معصومین(ع) به دفعات بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید شده است و اگر این مهم مورد توجه قرار گیرد، قطعا شاهد افزایش امیدواری مردم به نظام خواهیم بود به طوریکه همه احساس خواهند کرد که مدیران به دنبال گره گشایی از مشکلات آن ها هستند. 

,

رزم حسینی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید فضای کسب و کار استان را ارتقا دهیم، گفت: شاید بخش عمده ای از مشکلات در این حوزه به دستگاه های حاکمیتی مربوط باشد که موانع متعددی بر سر راه فعالان اقتصادی ایجاد کرده اند؛ بر اساس گزارش مرکز پژوهش اتاق بازرگانی، خراسان رضوی رتبه هجدهم کشوری را در حوزه کسب و کار داراست درحالی که به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

,

وی ادامه داد: برخی از فرمانداران از مدیران کل دستگاه های اجرایی از اینکه به ادارات تابعه در شهرستان ها سرکشی نمی کنند، گلایه مندند. بررسی ها نشان داده است که مدیری در استان وجود دارد که در سال 97 حتی یک بار هم به یکی از شهرستان های با فاصله اندک تا مشهد سفر نکرده است لذا در جلسه آینده گزارشی در رابطه با میزان فعالیت مدیران ارائه خواهد شد. 

,

استاندار خراسان رضوی در بخش پایانی سخنان خود، از همراهی رسانه ها برای انعکاس صادقانه خدمات دولت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم تقدیر کرد و گفت: از نقدهای سازنده رسانه ها استقبال می کنیم و معتقدیم که صداقت و شفافیت در انعکاس مطالب باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه همه مدیران قرار گیرد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه