اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

تکریم اندیشه‌های امام خمینی (ره) تجلیل از ارزش‌های انقلاب است

تکریم اندیشه‌های امام خمینی (ره) تجلیل از ارزش‌های انقلاب است
فرماندار خلیل‌آباد گفت: تکریم و تجلیل از اندیشه‌های امام راحل تجلیل از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و همه ما وظیفه داریم اندیشه‌ها و افکار امام را برای نسل‌هایی که امام را درک نکرده‌اند تبیین و تشریح کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام شهرستان خلیل‌آباد، اظهار داشت: اعزام کاروان به مراسم ارتحال امام به دلیل هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان انجام نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی ضمن تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون امام (ره) و اندیشه‌های ناب امام (ره) که ما را در مقابل هجمه‌های دشمنان بیمه کرد، هستیم.

,

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه تکریم و تجلیل از اندیشه‌های امام راحل تجلیل از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و همه ما وظیفه داریم اندیشه‌ها و افکار امام را برای نسل‌هایی که امام را درک نکرده‌اند تبیین و تشریح نماییم، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی بدون نام امام در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست لذا هر ساله شاهد حضور ارادتمندان و مشتاقان امام از اقصی نقاط جهان برای بزرگداشت و تجدید بیعت با آرمان‌های امام به مرقد امام خمینی (ره) مشرف می شوند.

,

شاکری با تأکید بر اینکه امام (ره) استقلال، خودکفایی و خود باوری را برای ما به ارمغان آورد لذا باید با انسجام، اتحاد و همدلی ادامه دهنده راه امام (ره) باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه