اخبار داغ

واکنش استاندار لرستان به تغییر فرماندار پلدختر/تغییرات طبیعی است

واکنش استاندار لرستان به تغییر فرماندار پلدختر/تغییرات طبیعی است
استاندار لرستان گفت: تغییرات در حوزه فرمانداری طبیعی است وممکن است در خیلی از فرمانداری‌ها تغییر به وجود آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با موضوع تغییر فرماندار پل‌دختر اظهار داشت: تغییرات در حوزه فرمانداری طبیعی است و ممکن است در خیلی از فرمانداری‌ها تغییر به وجود آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی بابیان اینکه در راستای سیل نیز بایستی منصفانه موضوع را بررسی کرد، افزود: به‌هیچ‌وجه نمی‌توان گفت که در مدیریت سیل ضعف نداشته‌ایم، حتماً استان، فرمانداری، مدیریت بحران و بقیه دستگاه‌ها نیز ضعف‌هایی داشته‌اند، پس هیچ‌چیز ما کامل نیست اما به معنی نبود قوت نیست.

,

استاندار لرستان بابیان اینکه فرماندار پل‌دختر تلاش‌هایی داشته و زحمات خود را با امکانات محدود در زمان وقوع سیل کشیده است عنوان کرد: فرماندار یک فرد است و قاعدتاً مجموعه کسانی که با وی کار می‌کنند همچون مجموعه ستاد مدیریت بحران که شامل همه دستگاه‌های دولتی، نظامی و انتظامی است همه تلاش خود را کردند.

,

وی با اشاره به اینکه تغییرات امری طبیعی بوده و ممکن است ضرورتی پیدا شود و این تغییرات انجام شود گفت: در بحران معتقدم علی‌رغم اینکه استان کم امکاناتی بودیم نسبت به استان‌هایی که دچار مشکلات مشابه ما شدند، خیلی محدودیت امکانات داشتیم؛ برای پیدا کردن ماشین‌آلات باید وقت و انرژی می‌گذاشتیم اما با همه محدودیت‌ها کارمان تا حد قابل قبولی خوب انجام‌شده است.

,

خادمی در رابطه با برخی اخبار در فضای مجازی در مورد کاندیدا شدنش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاً به این موضوع فکر نکرده‌ام.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه