اخبار داغ

معاون دانشگاه رازی کرمانشاه عنوان کرد:

برگزاری ۲۲ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه رازی کرمانشاه

برگزاری ۲۲ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه رازی کرمانشاه
معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری ۲۲ کرسی آزاد اندیشی در این دانشگاه با موضوعات مختلف طی مدت ۲ سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، علی اکبر محسنی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارائه اهم اقدامات و فعالیت‌های معاونت فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: گسترش فضای اخلاقی، معنوی و تربیتی، برنامه ریزی، ساماندهی و زمینه‎ سازی اجرای فعالیت‌های دینی و ایجاد فضا و بستر مناسب جهت بر گزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‎پردازی از جمله آن اقدامات فرهنگی محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: طی مدت ۲ سال حدود ۲۲ کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مختلف از جمله تحلیل و بررسی اتفاقات کلان کشوری، زلزله، سیل، برجان و … در دانشگاه برگزار کردیم که به این منظور از ظرفیت اساتید برجسته بهره بردیم.

,

معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه بیان کرد: تنها راه دفع خطرات داخلی، زدودن ابهامات و قضاوت‌های یک جانبه است که در این راستا تکامل و سازماندهی تریبون‌های آزاد راه علاج آن قرار دادیم.

,

وی با انتقاد از ضعف گفتمان در جامعه، گفت: نقدی که به وحدت ملی کشور لطمه بزند خط قرمز کشور است و نقد باید بتواند با تحلیل و شنیدن دیدگاه‌ها و ایده‌ها و افکار مختلف برای برون‌رفت از مشکلات موجود کارساز و سازنده باشد.

,

محسنی به فعالیت تشکل‌های سیاسی در دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: تا ۲ سال قبل فقط ۴ تشکل در دانشگاه فعالیت می‌کردند اما با تلاش‌های صورت گرفته زمینه برای فعالیت تشکل‌های دیگر را نیز فراهم کردیم.

,

وی در ادامه به فعالیت ۱۵۳ نشریه فعال در دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: این نشریات مجوز دریافت کرده‌اند این در حالیست که تا قبل از این فقط ۳ تا ۴ نشریه فعال داشتیم.

,

معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی آن‌طور که باید در بین دانشجویان جا نیفتاده است، گفت: با این وجود تا قبل از تصدی بنده ۵ کانون در سطح دانشگاه داشتیم که الان به ۹ کانون ارتقا یافته است.

,

وی گفت: سال ۹۵ تعداد ۳۹ انجمن علمی در دانشگاه رازی کرمانشاه فعالیت می‌کرد که امروز این اعداد به ۷۴ انجمن رسیده است.

,

معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب عنوان شد تا کنون ۲ جلسه در دانشگاه تشکیل شده است که طی آن به بیش از ۱۵۰ مقوله فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، سیاسی بحث و گفتگو شده که در نهایت بر روی ۶ محور برنامه ریزی انجام شده است.

, گام دوم انقلاب,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه