اخبار داغ

رئیس سازمان ملی بهره‌وری:

ساختار مدیریت بهره‌وری در همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌شود

ساختار مدیریت بهره‌وری در همه دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌شود
رئیس سازمان ملی بهره وری تقویت ساختار راهبری بهره وری در دستگاه‌های اجرایی و همکاری با سایر دستگاه‌ها در استقرار چرخه بهره وری را از مهم‌ترین برنامه های این سازمان اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه پهلوانی در گردهمایی متولیان بهره‌وری کشور اظهار داشت: اولویت امسال و سال آینده این سازمان انجام تکالیف قانونی برگرفته از برنامه جامع بهره‌وری و ماده ۵، ۳ و ۲۲ قانون برنامه ششم توسعه، طراحی و استقرار مدل چهار سطحی سنجش و پایش بهره‌وری در سطح بخش، دستگاه، استان و بنگاه و طراحی و استقرار شبکه ملی بهره وری با حضور مشاوران، مروجان و سفیران بهره‌وری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: بهره وری، سهم مدیریت در رشد اقتصادی و توسعه کشور است و این موضوع یکی از شاخص‌های کلان اقتصادی است.

,

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران طراحی و برگزاری جایزه ملی بهره‌وری، تقویت ساختار راهبری بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های داوطلب در استقرار چرخه بهره‌وری و توان افزایی سازمان بهره‌وری برای انجام وظایف مهم و کلیدی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های این سازمان برشمرد.

,

پهلوانی ادامه داد: گرچه سازمان ملی بهره‌وری در سال‌های اخیر با تغییرات ساختاری و مدیریتی زیادی مواجه شد، اما از نظر خط مشی بر پایه بنیه کارشناسی و انگیزه بالایی که در این سازمان وجود دارد موفقیت‌های خوبی از نظر چشم انداز و برنامه کسب کردیم.

,

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران تصریح کرد: اول خرداد روز بهره‌وری و مصرف بهینه است و ۳۰ خرداد نیز روز جهانی بهره‌وری است بنابراین از این فرصت برای بررسی چالش‌ها و مشکلات بهره وری استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه