اخبار داغ

3 ماه پس از افتتاحیه

کلنگ پروژه ایمن‌سازی مسیر دشت روم-تنگاری در بویراحمد برزمین مانده است+تصاویر

کلنگ پروژه ایمن‌سازی مسیر دشت روم-تنگاری در بویراحمد برزمین مانده است+تصاویر
روشنایی دشت روم به روستای تنگاری که در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده بود هنوز به مرحله اجرایی در نیامده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس، معمولا در  مناسبت های مختلف مدیران و فرمانداران طرح هایی را افتتاح و یا گلنگ زنی می کنند  این افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها باید بر اساس ضابطه و قانون انجام شود اکنون یک سوال مطرح است همه طرح هایی که کلنگ زنی می شوند آیا به مرحله اجرایی می رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دهه فجر سال گذشته بود که فرمانداری بویراحمد اعلام کرد  83 طرح عمرانی در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شوند که از این تعداد 19 طرح کلنگ زنی بوده است  و یکی از این کلنگ زنی ها  اجرای سیستم روشنایی مسیر سه راهی دشت روم به راهدارخانه تنگاری بویراحمد بود که  تصاویر حاکی از آن  است هنوز هیچ کاری برای این کلنگ زنی انجام نشده و در مرحله کلنگ زنی مانده است.

,
, ,

طبق قانون هر طرحی که  کلنگ زنی می شود باید حتما درصدی از اعتبار ان فراهم شده باشد و یا تخصیص  داده شده باشد تا بتوان آن  را کلنگ زنی کرد ، طبق گفته مدیرکل راهداری استان  برای  این 19 طرحی که در بهمن ماه سال گذشته کلنگ زنی شدند  84 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

, .,

با وجود تخصیص اعتبار اما طرح اجرایی روشنایی دشت روم بر روی زمین مانده و هنوز هیچ کاری بر روی آن انجام نشده است.

,
, ,

 اجرای طرح روشنایی از شهر یاسوج تا جاده دلی اولاد علی مومن که در ابتدای دشت روم قرار دارد چند سال قبل انجام شده است  اما از بعد از آن  که تازه کلنگ زنی شده است هنوز تاریکی مطلق وجود دارد و هیچ روشنایی در شب ها وجود ندارد.

,

دشت روم در 25 کیلومتر شهر یاسوج قرار دارد و از نظر داشتن امکانات از  جایگاه خوبی برخودار است اما متاسفانه در شب ها این منطقه در تاریکی  مطلق   به سر می برد و از طرف دیگر هنوز  برخی از راه های روستایی این منطقه خاکی است و آسفالت نشده است.

,
http://sobhezagros.ir/ModuleFile/File/184703
, http://sobhezagros.ir/ModuleFile/File/184703,

روشنایی مسیر دشتروم به تنگاری، ایمن سازی خروجی شهر یاسوج و ساماندهی چندین گلزار شهدا از جمله طرح‌های کلنگ زنی در شهرستان بویراحمد بود که در دهه فجر کلنگ زنی شده بودند و اگر منظور از ایمن سازی خروجی شهر ایجاد مانع و خط کشی است انجام شده است اما طرح کلنگ زنی روشنایی مسیر دشت روم هنوز بر زمین مانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه