اخبار داغ

توافق یوونتوس با سرمربی ایتالیایی چلسی

توافق یوونتوس با سرمربی ایتالیایی چلسی
به نظر می رسد مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، فاصله چندانی تا پذیرش هدایت یوونتوس ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش سه، هواداران یوونتوس بی صبرانه در انتظار معرفی سرمربی بعدی این تیم هستند و علیرغم مطرح شدن نام گزینه های متعدد، هنوز جانشین مکس آلگری در این تیم به طور قطعی مشخص نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما امروز نشریات ایتالیایی خبر از نهایی شدن مذاکرات یوونتوس با مائوریتسیو ساری داده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی به زودی به عنوان سرمربی جدید بیانکونری معرفی خواهد شد.

,

اخبار حاکی از قرارداد سه ساله ساری با یوونتوس است و وی سالانه 6.1 میلیون پوند از باشگاه ایتالیایی حقوق دریافت خواهد کرد. قرار است این انتصاب رسما از سوی باشگاه یوونتوس بعد از برگزاری فینال لیگ اروپا بین دو تیم چلسی و آرسنال در چهارشنبه پیش رو در باکو به هواداران این باشگاه علنی شود. همچنین اسپورت مدیاست مدعی شد ساری موافقت خود را با حضور در یوونتوس اعلام داشته است.

,

جالب اینجاست مائوریتسیو ساری در شرایطی سرمربی احتمالی بعدی یوونتوس خواهد بود که در طول دوران مربیگری خود حتی موفق به کسب یک جام هم نشده و این هفته فرصت دارد تا با برتری برابر آرسنال در فینال لیگ اروپا به این مهم دست یابد.

,

یوونتوس پیش از توافق با ساری تلاش زیادی برای گزینه هایی چون پپ گواردیولا و مائوریتسیو پوچتینو داشت که به سرانجامی نرسید و در نهایت آنها با سرمربی ایتالیایی چلسی برای عقد قرارداد توافق کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه